تور ارزان روسیه: آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی 40 واحدی در خیابان کامرانیه

به گزارش بالیو، ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک آپارتمان 40 واحدی در خیابان کامرانیه اطلاع داد.

تور ارزان روسیه: آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی 40 واحدی در خیابان کامرانیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در مصاحبه با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی خبرنگاران،اظهار کرد:ساعت 17 و 14 دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان کامرانیه، خیابان شهید معصومی به سامانه 125 شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی گفت: دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی 4 طبقه 40 واحدی بود، یک واحد 70 متری مسکونی در طبقه سوم دچار آتش سوزی شده بود به نحوی که کاملا شعله ور بود و آتش از پنجره ها در قسمت پاسیو وسط ساختمان به بیرون متصاعد می شد.

سخنگوی آتش نشانی گفت: چندین نفر از ساکنان در شرایط نا ایمن گرفتار بودند و ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود،پیش از رسیدن آتش نشانان تعدادی از ساکنان پیروز شده بودند از ساختمان خارج شوند اما چند نفری در داخل واحد ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل و اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب، یک گروه با تجهیزات خاموش کننده به طبقه سوم رفته مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه های دیگر آتش نشانان به طبقات دیگر رفته و به جست و جو برای نجات افرادی که در شرایط نا ایمن گرفتار شدند پرداختند.

ملکی گفت: در نهایت 5 نفر در طبقه سوم از واحد های مختلف خارج شدند. 3 نفر به وسیله نردبان هیدرولیکی و 2 نفر از داخل راه پله به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی آتش نشانی گفت: آقایی 40 ساله کمی دچار مصدومیت ناشی از دودگرفتگی شده بود ک6 به ماموران اورژانس تحویل داده شد و تحت معاینه و درمان قرار خواهد گرفت. خوشبختانه عملیات به موقع آتش نشانان از توسعه آتش به واحد های مجاور و ... جلوگیری کرد و در مدت زمان کوتاهی آتش خاموش شد.

وی گفت: نیروها مشغول لکه گیری، تخلیه دود و ایمن سازی هستند و تا دقایقی دیگر محل به مالکان تحویل داده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور ارزان روسیه: آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی 40 واحدی در خیابان کامرانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: آتش سوزی یک آپارتمان مسکونی 40 واحدی در خیابان کامرانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید