آلگری: جذب اسکار؟ رسانه های انگلیسی چیزهای زیادی می نویسند!

به گزارش بالیو، سرمربی یوونتوس عملکرد شاگردانش مقابل تورینو در جام حذفی ایتالیا را ستود و به شایعه جذب اسکار هم پاسخ داد.

آلگری: جذب اسکار؟ رسانه های انگلیسی چیزهای زیادی می نویسند!

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری پس از رجحان 4 بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل تورینو و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: بازیکنان ما در این ملاقات عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتند، این در حالی است که انجام دادن چنین نمایشی مقابل تورینو کار آسانی نیست. ما عالی کار کردیم و خیلی زود قفل دروازه تورینو را گشودیم و پس از آن هم بازی را تحت کنترل خود داشتیم.

وی در ادامه اضافه نمود: رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مهم بود و می خواستیم که در سال 2016 در هر سه رقابت سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم و به کارمان ادامه دهیم. حالا می توانیم سال 2015 را با نتیجه قابل قبولی جمع بندی کنیم و باید همین روندی را که در دو ماه اخیر در پیش گرفته ایم، ادامه دهیم.

سرمربی یوونتوس همچنین در پاسخ به این پرسش رسانه های انگلیسی خبر داده اند که یوونتوس به دنبال به خدمت دریافت اسکار برزیلی از چلسی است. آیا شما به دنبال به خدمت دریافت این بازیکن هستید؟، گفت: رسانه های انگلیسی چیزهای زیادی می نویسند! یوونتوس ترکیب فوق العاده ای دارد و این مسئولان باشگاه هستند که در صورت احتیاج در مورد جذب بازیکن اقدام خواهند کرد. اگر هم بازیکنی جدید جذب کنیم، این را بدانید که برای یووه ارزشمند بوده و بازیکنی خواهد بود که در سطح بازیکنان دیگر تیم باشد و به درد پروژه ما خواهد خورد.

آلگری تأکید کرد: از حالا هم روی بازی بعدی مان در سری A که روز یکشنبه مقابل کارپی خواهد بود، تمرکز می کنیم. نباید آنها را هم دست کم بگیریم و بازی دشواری در پیش داریم. کسب پیروزی در بازی های خارج از خانه آن هم در رقابت های سری A هرگز آسان نیست.

2

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 692

به "آلگری: جذب اسکار؟ رسانه های انگلیسی چیزهای زیادی می نویسند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: جذب اسکار؟ رسانه های انگلیسی چیزهای زیادی می نویسند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید