اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش بالیو، اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.

اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401-1400 از سوی دفتر راهنمایی استعداد های درخشان دانشگاه اعلام شد.

پذیرش نهایی دانشجو منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین تایید صالحیت عمومی دانشجو است.

در صورت مشاهده هرگونه مطالب خالف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحل های از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پیگیری قانونی انجام خواهد شد.

افرادی که نامشان در دو رشته - گرایش به عنوان پذیرفته شده اعالم شده است، حداکثر ظرف مدت دو هفته بعد از علام اسامی در یکی از رشته انصراف خود را اعلام نمایند در غیر اینصورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یکی از رشته - گرایش ها نام آن ها را حذف کند.

پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش دارند، ضروری است انصراف خود را بصورت کتبی حداکثر تا دو هفته بعد از اعلام اسامی به وسیله پست الکترونیکی ir.ac.sutech.mail://https به دفتر راهنمایی استعداد های درخشان دانشگاه ارسال نمایند.

متقاضیانی که اسامی آنان بصورت رزرو اعلام شده است، در صورتی جزو پذیرفته شدگان قرار می گیرند که نامه انصراف متقاضیان پذیرفته شده به دفتر راهنمایی استعداد های درخشان رسیده باشد؛ لذا در صورت انصراف پذیرفته شدگان، به وسیله دفتر راهنمایی استعداد های درخشان به متقاضیان رزرو تماس گرفته می گردد.

پذیرفته شدگان برای مشاهد اسامی اعلام شده به فایل pdf مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1678

به "اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی پذیرفته شدگان استعداد های درخشان دانشگاه صنعتی شیراز اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید