اطفای حریق بیشترین حوادث سال 98 شهرستان مهاباد

به گزارش بالیو، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: با کوشش آتش نشانان مهابادی بیش از 500 مورد از آتش سوزی با موفقیت سپری شد.

اطفای حریق بیشترین حوادث سال 98 شهرستان مهاباد

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار از، گفت: عاملان آتش نشانی 574 عملیات آتش سوزی پوشش گیاهی، مزارع و عرصه های منابع طبیعی را در طول سال 98 انجام دادند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

او با اعلام اینکه بیشترین حوادث مربوط به آتش سوزی بوده و عامل انسانی و سهل انگاری مهم ترین علت حوادث بوده است، اضافه نمود: همچنین در طول این مدت 636 مورد ماموریت شهری و 124 مورد ماموریت خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شد که نسبت به سال قبل از ان 40 درصد افزایش داشت.

احمدی گفت: همچنین 47 مورد حوادث جاده ای و تصادفات، 63 مورد دفع حیوانات موذی و مابقی امدادرسانی متفرقه شامل رهاسازی در آسانسور، نجات حیوانات اهلی، برطرف نشست گاز و سیلاب نیز با موفقیت انجام شد.

او به تعداد مصدومیت کل سال 98 اشاره و اضافه نمود: این مدت 100 نفر شامل 69 نفر مرد و 28 نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شدند و 30 نفر از جمله 25 مرد و پنج زن فوت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تاکید نمود: شهروندان برای برخورداری از هرگونه هدایت و مشاوره ایمنی با شماره تلفن 125 این سازمان در طول شبانه روز تماس بگیرند.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 998

به "اطفای حریق بیشترین حوادث سال 98 شهرستان مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطفای حریق بیشترین حوادث سال 98 شهرستان مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید