سال جاری 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می گردد

به گزارش بالیو، خبرنگاران: مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال جاری ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی کشور هدفگذاری شده است.

سال جاری 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد، قادر صمدی در حاشیه آیین اطعام ایتام بجنورد اظهار کرد: تحقق این امر منوط به تخصیص اعتبار تعهد شده توسط دولت در زمینه تامین 10درصد از هزینه مسکن مددجویان است.

وی ادامه داد: 90 درصد از اعتبار ساخت مسکن مددجویان از محل تسهیلات بانکی، آورده مددجویان متقاضی مسکن و نیز یاری خیران و موسسات خیریه تامین می گردد.

250 هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده است

مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره اقدامات اجرا شده توسط این نهاد حمایتی برای تامین مسکن مددجویان گفت: از ابتدای فعالیت این نهاد برای تامین مسکن مددجویان، بیش از 250 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد واگذار شده است که بخش بیشتر آن از سال 86 وارد مرحله اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد از واحدهای مسکونی ساخته شده، در روستاها بوده است و مابقی برای مددجویان شهری بوده است.

صمدی گفت: 180 هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده مربوط به هفت سال گذشته است.

وی همچنین اضافه کرد: در این مدت بیش از 650 هزار واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی در کشور مرمت و تعمیر شده و یا برای ساخت فضاهای جانبی همچون آشپزخانه، سرویس های بهداشتی اقدام شده است.

1300 واحد مسکونی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی تحویل شد

مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تخریب منازل مددجویان استان های آذربایجان شرقی، بوشهر و خراسان جنوبی بر اثر وقوع زمین لرزه گفت: بیش از دو هزار و 200 واحد مسکونی مددجویان در این استان ها بر اثر زمین لرزه تخریب شد که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای بازسازی آن اقدام نموده است و بخشی از آن نیز به انتها رسیده است.

صمدی توضیح داد: یکهزار و 839 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی به طور 100 درصد تخریب شده که این نهاد برای ساخت آن وارد عرصه شد و تا کنون یکهزار و 300 واحد ساخته و تحویل مددجویان شده و مابقی نیز در حال ساخت است.

وی پیش بینی کرد: واحدهای در حال ساخت مزبور، تا انتها سال جاری برای بهره برداری مددجویان آماده گردد.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 976

به "سال جاری 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید