انتقاد فرماندار از وضعیت کشتارگاه بروجرد

به گزارش بالیو، خبرنگاران- گروه استانها: کشتارگاه صنعتی بروجرد برای برون رفت از مسائل فعلی به بخش خصوصی واگذار می گردد و فرماندار بروجرد نیز برای ساخت کشتارگاه جدید تمامی دستگاه های ذیربط را ملزم کرد تا در وقت مشخص شده پای کار آمده و آن را به پایان برسانند.

انتقاد فرماندار از وضعیت کشتارگاه بروجرد

کشتارگاه صنعتی بروجرد در سال های اخیر به دلیل مسائل عدیده به ویژه عدم سالن پیش سرد کن گوشت، نداشتن تصفیه خانه فاضلاب و... از طرف متولیان امر بهداشت بارها مورد انتقاد قرار گرفته و تذکراتی هم به شهرداری داده شده است.

ضرورت رفع مسائل بهداشتی و زیست محیطی موجب شد تا فرماندار بروجرد به همراه دستگاه های ذیربط پس از بازدید میدانی از آخرین وضعیت فعالیت کشتارگاه بروجرد بر ساماندهی مسائل این واحد تاکید نمود.

انتقاد فرماندار از وضعیت کشتارگاه بروجرد

رضا آریایی فرماندار بروجرد در نشست ساماندهی کشتارگاه صنعتی بروجرد، گفت: رفع کردن مسائل این واحد می بایست در اولویت کار شهرداری بروجرد قرار بگیرد.

وی، اضافه کرد: سالن پیش سرد فعلی مسائلی دارد که باید رفع شوند و فضای کشتارگاه نیز از هرگونه آلودگی پاک گردد.

فرماندار بروجرد، توضیح داد: با توجه به شیوع بیماری های گوناگون سلامتی و امنیت غذایی مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد و محیط کشتارگاه از وجود سگ های ولگرد پاکسازی گردد

آریایی بیان داشت: دستگاه های مربوطه می بایست در وقت معین شده پای کار آمده و با یاری بخش خصوصی کشتارگاه جدید را احداث نمایند.

حسن بلوریان معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد نیز بیان داشت: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی و شهرداری جوابگوی رفع مسائل کشتارگاه صنعتی بروجرد نیست، تصمیم بر آن شد که این واحد به بخش خصوصی واگذار گردد.

وعده ای برای واگذاری کشتارگاه به بخش خصوصی

وی، اضافه کرد: در حال حاضر سرمایه گذار زمینی را به منظور ساخت کشتارگاه جدید آماده دارد و کشتارگاه که به بخش خصوصی واگذار می گردد باید ظرف دو سال ساخته و به بهره برداری برسد.

معاون فرماندار بروجرد، گفت: شورای شهر و شهرداری باید پای کار آمده، تقاضا را منعکس نموده و کارهای مربوط به آن را اجرایی نمایند و در راستای آن سالن پیش سرد که در حال حاضر نیمه کاره است تکمیل گردد.

بلوریان، تاکید نمود: شهرداری باید پیگیری کند سالن پیش سرد فعلی که در حد فوندانسیون است ظرف دو ماه آینده ساخته گردد.

وی با بیان اینکه نیمه کاره ماندن سالن پیش سرد گوشت به دلیل عدم تامین اعتبار شهرداری بوده است، اضافه کرد: پیمانکار باید پای کار بیاید و قرار داد را نهایی و اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 97

به "انتقاد فرماندار از وضعیت کشتارگاه بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرماندار از وضعیت کشتارگاه بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید