انعقاد تفاهم نامه بین مرکز نظارت و بازرسی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

به گزارش بالیو، نخستین تفاهم نامه عملکردی بین مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات با دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه بین مرکز نظارت و بازرسی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ارشد در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین تفاهم نامه عملکردی بین مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به منظور تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه منعقد شد.

عنایت الله ملکی تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در این مراسم با تأکید بر لزوم تحقق اهداف مندرج در این تفاهم نامه، گفت: تفاهم نامه عملکردی بین مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات با دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی می تواند در تصمیم گیری ها و تشریک مساعی بین سازمان مرکزی و مسئولان استان یاری قابل توجهی کند.

در ادامه حسین کلانتری خلیل آباد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با اشاره به لزوم اهمیت داشتن برنامه در سازمان ها، گفت: این تفاهم نامه می تواند سیستم دانشگاه آزاد اسلامی را به تحرک بیشتر و جهش علمی وادار کند.

همچنین در این مراسم محمد محمدی، قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر اهمیت تشکیل کارگروه عملکرد استان با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در سطح استان تأکید و سهم هر واحد در تحقق این تفاهم نامه را ضروری دانست و بر تعامل مستمر واحدهای استان با اداره کل نظارت و ارزیابی مناطق تأکید کرد.

در ادامه علیرضا طوسی، معاون نظارت و ارزیابی عملکرد نیز ضمن معرفی فرآیند ارزیابی عملکرد دانشگاه به ارائه محورها و معین شاخص های ارزیابی عملکرد پرداخت.

لازم به ذکر است، استان مرکزی اولین استان پیشرو در راستای ارزیابی عملکرد است که مبادرت به امضای تفاهم نامه نموده است.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1224

به "انعقاد تفاهم نامه بین مرکز نظارت و بازرسی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه بین مرکز نظارت و بازرسی و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید