ایده های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اردبیل حمایت می گردد

به گزارش بالیو، استاندار اردبیل با توجه به ظرفیتها و استعدادهای موجود استان ایده های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اردبیل حمایت می گردد.

ایده های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اردبیل حمایت می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه آنالیز و جمع بندی طرح مطالعات پیش امکان سنجی مربوط به بخشهای کشاورزی و گردشگری PFS مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل گفت: باید با پرهیز از اجرای طرحهای تکراری، با ارایه فکر و ایده جدیدظرفیتهای گردشگری موجود در استان را به صنعت توریسم تبدیل کرد که طرح پل معلق مشگین شهر یکی از این نمونه ها است.

وی با تاکید بر مطالعات دقیق و به روزرسانی اطلاعات طرحهای مطالعه شده بیان نمود: انتظار می رود در این زمینه متولیان امر اهتمام جدی داشته و کوشش نمایند تا طرحهای ارائه شده در این زمینه به شکل کارشناسی آنالیز و ارزیابی گردد.

استاندار اردبیل بر ارائه ایده ها و طرحهای نو در بخش گردشگری و کشاورزی با توجه به ظرفیتها و استعدادهای موجود استان تاکید نمود و گفت: از ارائه این گونه طرحها و ایده ها در سطح استان حمایت می گردد چرا که با توجه به موقعیت استان در این زمینه بستر برای شکوفایی و پیشرفت گسترده است.

خدابخش با اشاره به ملاقات دیروز خود با هیئت چینی توضیح داد: براساس گفته های هیئت چینی، رئیس جمهور این کشور اعتبار خوبی برای احیای جاده ابریشم اختصاص داده و هیئت چینی در این سفر برای اجرای طرحهای گردشگری و سفر گردشگران چینی به اردبیل اعلام آمادگی کردند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به مطالعه 40 طرح در حوزه گردشگری و کشاورزی استان اضافه کرد: با تصویب این طرحها باید زمینه برای اجرای آنها فراهم گردد و حمایتها در این حوزه انجام گردد تا بتوانیم شاهد بهره برداری از این طرحها باشیم.

در این جلسه تعداد 40 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری که پیش تر در کارگروه تخصصی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آنالیز و پیش امکان سنجی شده بود، برای ارائه به سرمایه گذاران و اجرا در استان تصویب شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 776

به "ایده های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اردبیل حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و کشاورزی اردبیل حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید