بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان مراغه برگزار گردید

به گزارش بالیو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراغه، از برگزاری بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان این شهرستان با هدف ترویج و توسعه استفاده از صنایع دستی اطلاع داد.

بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان مراغه برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ درجدول از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، یعقوب طالبی، در بازدید از بازارچه صنایع دستی مراغه گفت: ایجاد و راه اندازی بازارچه و نمایشگاه های صنایع دستی، فرصتی برای به نمایش درآمدن توانمندی های هنرمندان این شهرستان است که این نمایشگاه نیز فرصت تعامل مستقیم هنرمندان را با علاقه مندان به این حوزه فراهم کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه عنوان نمود: این بازارچه با حضور و مشارکت انجمن های مردم نهاد و سمن ها، جهت ایجاد ارتباط با هنرمندان و فراهم کردن بازار عرضه و فروش در محل کتاب فروشی ری را در این شهرستان برپا شد.

طالبی اضافه کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه، 25 هنرمند صنایع دستی و بانوان فعال در مشاغل خانگی در 20 غرفه در رشته های سفال و سرامیک، نقاشی روی سفال، حکاکی روی فلز، سراجی سنتی، ساخت سازهای سنتی، رودوزی ها و بافتنی های سنتی، عروسک سازی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و... به عرضه و فروش محصولات تولیدی خود پرداختند.

او در سرانجام گفت: شهرستان مراغه به عنوان یکی از قطب های هنری استان با برخورداری از هنرمندانی خلاق و توانمند، فرصت های بی نظیری برای توسعه صنایع دستی و عرضه دست آفریده های هنرمندان در بازارهای داخلی و جهانی دارد.

بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان مراغه از 27 بهمن تا دوم اسفند امسال در 20 غرفه در محل کتاب فروشی ری را برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 912

به "بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان مراغه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه فروش آثار صنایع دستی هنرمندان مراغه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید