برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در مازندران

به گزارش بالیو، خبرنگاران/مازندران مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری از برگزاری برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور آسیای میانه و اوراسیا در نمایشگاه نیاوران اطلاع داد.

برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در مازندران

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

رضا سیاه منصوری در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نفت و گاز با حضور فعالان مالی آسیای میانه و اوراسیا اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته با حضور هیئت تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می گردد.

وی توضیح داد: صنعت نفت و فرآورده های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار گرفته است، صنعتی که در نبود و خلاء زیست بوم فناوری و نوآوری بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می کشید.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری گفت: این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود یاری می گیرد.

سیاه منصوری اضافه نمود: در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیر ساخت های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می نماید، کوشش نموده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می نماید.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری ادامه داد: این نمایشگاه میزبان شرکت ها، بازرگانان و سرمایه گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود،حوزه ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

سیاه منصوری یادآور شد: این رویداد فناورانه 30 بهمن تا 3 اسفندماه سال جاری با تخفیف 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان در مازندران برگزار خواهد شد، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.niavaransari.it مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 727

به "برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید