بعیدی نژاد: آمریکا با خاتمه دادن به برجام به دنبال چیست؟

به گزارش بالیو، سفیر ایران در لندن نوشت: آمریکا که از برجام خارج شد رسما خاطرنشان کرد که از دیگران نمی خواهد از برجام خارج شوند.اما حالا در موضعی جدید، پنس از اروپا می خواهد از توافق خارج شوند.آمریکا با خاتمه دادن به برجام به دنبال چیست؟

بعیدی نژاد: آمریکا با خاتمه دادن به برجام به دنبال چیست؟

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در صفحه توئیترش با اشاره به اظهارات مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا که از اروپا خواسته از برجام خارج گردد، نوشت: آمریکا که از برجام خارج شد و تحریم های جدید را وضع کرد، رسما گفت که از دیگران نمی خواهد از برجام خارج شوند.اما حالا در موضعی جدید، پنس در ورشو و مونیخ از اروپا قویا می خواهد از برجام خارج شوند.

وی با طرح این سؤال که آمریکا با سرانجام دادن به برجام به دنبال چیست؟ می نویسد: سیاست جدید آمریکا احتیاج به تحلیل دقیق دارد.

مایک پنس دیروز (شنبه) در پنجاه و پنجمین کنفرانس امنیتی مونیخ طی اظهاراتی از کشورهای اروپایی خواست که از توافق هسته ای (برجام) خارج شوند و با رهبری آمریکا برای مقابله با ایران همراهی نمایند.(اینجا بخوانید)

معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین در سخنرانی اش در نشست ضد ایرانی ورشو بر لزوم خروج کشورهای اروپایی از برجام تاکید نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 166

به "بعیدی نژاد: آمریکا با خاتمه دادن به برجام به دنبال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعیدی نژاد: آمریکا با خاتمه دادن به برجام به دنبال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید