بلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد، چرا ثبت نام انجام نمی شود؟

به گزارش بالیو، با وجوداینکه 71 روز از مشخص سرپرست برای فدراسیون تنیس می گذرد اما همچنان زمان انجام ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات این فدراسیون اعلام نشده است.

بلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد، چرا ثبت نام انجام نمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، بلاتکلیفی فدراسیون تنیس با وجود مشخص سرپرست هم حل نشده و مشخص نیست وزارت ورزش چرا پروسه برگزاری انتخابات این فدراسیون را آغاز نمی کند.

فدراسیون تنیس یک سال است بدون رییس مانده و حتی 9 ماه در انتظار مشخص سرپرست بود. نهم شهریور سال جاری بالاخره وزارت ورزش احمد نامنی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد. باتوجه به اینکه وزارت ورزش همیشه عنوان کرده هدف از مشخص سرپرست برای فدراسیون ها این است در فضای عادلانه شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کنند اما 71 روز از انتخاب سرپرست می گذرد. با این حال هنوز خبری از مشخص زمان برگزاری ثبت نام کاندیداها نیست و قدم اول هم برای مشخص تکلیف انتخابات تنیس برداشته نشده است.

این در حالی است که سرپرست فدراسیون دوومیدانی 24 مهر مشخص شد و بیستم آبان هم تاریخ آغاز ثبت نام کاندیداها اعلام شد.

مشخص نیست چرا مشخص تکلیف فدراسیون تنیس یک سال زمان برده و البته هنوز هم این بلاتکلیفی ادامه دارد. به نظر نمی رسد مشخص تاریخ برای آغاز ثبت نام کاندیداها کار سخت و پیچیده ای باشد و تعلل در انجام این کار واقعا جای سوال دارد. نکته مهم این است تجربه نشان داده هر چقدر برگزاری انتخابات یک فدراسیون طولانی تر شده جز بیشتر شدن حواشی چیز دیگری نداشته است و بهتر است وزارت ورزش برای انتها دادن به حواشی این رشته هر چه زودتر تکلیف آن را مشخص کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 640

به "بلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد، چرا ثبت نام انجام نمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی فدراسیون تنیس یک ساله شد، چرا ثبت نام انجام نمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید