تحقیقات درباره منتشرکنندگان جزئیات گفتگوی ماکرون و پوتین شروع شد

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، دولت فرانسه تحقیقاتی علیه روزنامه هایی که محتوای تماس تلفنی امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را منتشر نموده اند، شروع نموده است.

تحقیقات درباره منتشرکنندگان جزئیات گفتگوی ماکرون و پوتین شروع شد

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در بخش پرسش و پاسخ وب سایت وزارت امور خارجه فرانسه، یک روزنامه نگار نظر وزارت خارجه در مورد انتشار جزئیات مکالمه تلفنی میان پوتین و ماکرون از سوی روزنامه های فرانسوی در مورد مسمومیت الکسی ناوالنی منتقد دولت روسیه را پرسید.

وزارت خارجه فرانسه نیز در پاسخ به این پرسش نوشت: فاش کردن اسناد محرمانه در مورد مسائل داخلی غیرقابل قبول است. به همین دلیل از اظهارنظر در این باره اجتناب می کنیم. تحقیقات درخصوص این موضوع ادامه دارد. ماکرون در کوشش است تمام مسائل مربوط به روسیه به ویژه مواردی که مرتبط با امنیت کشورمان است را به وسیله مذاکره حل و فصل کند.

از سوی دیگر بنا بر گزارش مطبوعات روسیه، تحقیقات در مورد روزنامه لوموند شروع شده است.

لازم به ذکر است روزنامه لوموند مطلبی را درباره گفتگوی پوتین و ماکرون در مورد موضوع ناوالنی منتشر کرد.

این روزنامه گزارش نموده بود که در گفتگوی مذکور در 14 سپتامبر، پوتین تاکید نموده است که باید در مورد سناریوی دخالت لتونی که یکی از تولیدکنندگان عامل سمی اعصاب نوویچوک است متمرکز شوند.

لازم به ذکر است، آلکسی ناوالنی منتقد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز 20 آگوست در پروازی در راه بازگشت از شهر تومسک به مسکو در هواپیما به زمین افتاد و هواپیما مجبور به فرود اضطراری در شهر تومسک شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1352

به "تحقیقات درباره منتشرکنندگان جزئیات گفتگوی ماکرون و پوتین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات درباره منتشرکنندگان جزئیات گفتگوی ماکرون و پوتین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید