ترامپ: داعشی ها در صورت فرار به اروپا خواهند رفت

به گزارش بالیو، مهر نوشت: ترامپ با انتقاد از سیاست های اروپا گفت که نگرانی از بابت آزاد شدن اسرای داعشی در منطقه را ندارد.

ترامپ: داعشی ها در صورت فرار به اروپا خواهند رفت

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ایندیپندنت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میان خبرنگاران با انتقاد از مقامات اروپایی، گفت: در صورت فرار اعضای داعش آن ها به اروپا خواهند رفت.

ترامپ همچنین بیان نمود: نگرانی درباره اسرای داعشی ندارد، چون آن ها به آمریکا نخواهند آمد، بلکه آن ها به کشورهای اروپایی که از آن جا آمده اند بازخواهند گشت.

رئیس جمهور آمریکا همچنین تاکید نمود که بیشتر اسرای داعشی که در اختیار نمودها هستند از اتباع کشورهای اروپایی اند و آن ها از کشور ما نیامده اند.

به گفته ترامپ، او در چند نوبت از فرانسه، آلمان و کشورهای مختلف اروپایی خواسته است تا اتباع داعشی خود را باز پس گیرند، اما کشورهای اروپایی به این خواسته آمریکا توجه ننموده اند.

ترامپ در ادامه اضافه کرد که اروپایی ها به سوء استفاده از آمریکا عادت نموده اند و به همین دلیل رفتار آن ها موجب تعجب او نبوده است.

برآوردها حاکی از آن است که در حال حاضر نزدیک به 10 هزار عضو داعش در اسارت گروه های کردی شمال سوریه قرار دارند و نگرانی از سرنوشت اعضای داعش و فرار احتمالی آن ها در صورت حمله نظامی ترکیه همیشه یکی از نگرانی ها در ارتباط با حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه بوده است.

ترکیه روز گذشته حمله نظامی خود به سوریه را به صورت رسمی شروع کرد و اگرچه این حمله با چراغ سبز آمریکا اجرا شده، اما نقدها بسیاری را به همراه داشته است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 495

به "ترامپ: داعشی ها در صورت فرار به اروپا خواهند رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: داعشی ها در صورت فرار به اروپا خواهند رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید