ترامپ: در انتخابات تقلب شد ، از دیوان عالی ناامید شدم

به گزارش بالیو، رئیس جمهور آمریکا در ادامه امتناع خود از پذیرش پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پیام هایی توییتری بر بروز تقلب تاکید و اظهار داشت، از دیوان عالی آمریکا ناامید شده است.

ترامپ: در انتخابات تقلب شد ، از دیوان عالی ناامید شدم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رغم تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور توسط مجمع گزینندگان (الکترال کالج)، همچنان به شکست خود اذعان نکرده و می گوید که در این انتخابات علیه او تقلب صورت گرفت.

رئیس جمهور آمریکا که این روز ها پس از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور توسط مجمع گزینندگان، بار ها علاوه بر محکوم کردن مخالفان دموکرات به مواضع متحدان جمهوری خواه خود هم تاخته است، در تازه ترین پیام های توییتری باز هم درباره انتخابات اظهارنظر کرده است.

دونالد ترامپ در یکی از این توییت ها بار دیگر و به رغم تایید شکست او در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت کلیدی ویسکانسین مدعی شد که او در رقابت بر سر این ایالت پیروز شد و تقلب مانع از تایید پیروزی او بر بایدن شد.

رئیس جمهور آمریکا نوشت: ما با اختلاف بالا در ویسکانسین پیروز شدیم. آن ها در آرا تقلب کردند.

وی در توییتی دیگر به سراغ دیوان عالی آمریکا رفت و از مواضع عالی ترین نهاد قضایی این کشور در قبال تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرد.

ترامپ نوشت: من خیلی از دیوان عالی ایالات متحده نامید شدم و کشور بزرگ ما هم همینطور است (از دیوان عالی ناامید شده است).

رئیس جمهور آمریکا پیشتر هم بعد از مخالفت دیوان عالی این کشور با درخواست دادستان تگزاس و ستاد انتخاباتی ترامپ برای ابطال آرای چهار ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین، موضع تندی اتخاذ کرد و دیوان عالی آمریکا را فاقد شجاعت و خرد خوانده بود.

رد درخواست ابطال آرای این ایالت ها توسط دیوان عالی آمریکا در حالی صورت گرفت که در تمامی این چهار ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1524

به "ترامپ: در انتخابات تقلب شد ، از دیوان عالی ناامید شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در انتخابات تقلب شد ، از دیوان عالی ناامید شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید