تراکنش با ارزهای رمزنگار در موسسات اعتباری ویتنام ممنوع شد

به گزارش بالیو، نخست وزیر ویتنام به منظور انجام اقدامات جدی تر در راستای کنترل بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی به دلیل ترس از بی ثبات شدن بازرا اقتصادی و آسیب رسیدن به تجار، فرمان ممنوعیت انجام تراکنش با ارزهای دیجیتال را در موسسات اعتباری این کشور به امضا رساند؛ ضمن اینکه تمام فعالیت های مشکوک و غیر شفاف در این حوزه باید متوقف شوند.

تراکنش با ارزهای رمزنگار در موسسات اعتباری ویتنام ممنوع شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش تجارت نیوز، بر اساس این حکم انجام هرگونه فعالیت غیر قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال در تمامی شرکت های عمومی، کارگزاری ها، شرکت های مدیریت سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری ممنوع است و نیازمند پیروی از قوانین ضد پولشویی هستند.

همچنین مقامات ویتنامی خواهان محدود کردن واردات مرتبط با سخت افزارهای استخراج ارز رمزنگار و دو چندان شدن کوشش ها برای پیشگیری از فعالیت های کلاهبردارانه مرتبط با ارزهای دیجیتال شدند.

در همین حال، از وزارت دادگستری ویتنام درخواست شده تا یک چارجوب قانونی بمنظور نظامند کردن ارزهای دیجیتال و دارایی های مجازی را تنظیم کند. البته در ماه های اخیر آژانس های دولتی ویتنام هشدارهایی را مبنی بر ریسک های مرتبط با ارزهای رمزنگار و به کارگیری آن ها در فعالیت های مجرمانه به دلیل عدم ردیابی و تمرکز زدایی آنها، منتشر نموده بودند.

منبع: ایبنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 562

به "تراکنش با ارزهای رمزنگار در موسسات اعتباری ویتنام ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکنش با ارزهای رمزنگار در موسسات اعتباری ویتنام ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید