ترکیه دو عضو آلمانی داعش را به کشورشان بازگرداند

به گزارش بالیو، دولت ترکیه در ادامه بازگرداندن اعضای خارجی داعش به کشورهایشان، دو تروریست آلمانی را به این کشور فرستاد.

ترکیه دو عضو آلمانی داعش را به کشورشان بازگرداند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت کشور ترکیه شامگاه چهارشنبه از بازگرداندن دو عضو خارجی بازداشتی گروه تروریستی داعش به کشور بلژیک اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی این دو تروریست از شهروندان آلمانی بودند که برای نبرد در سوریه به داعش پیوسته بودند و روز چهارشنبه به کشور خود بازگردانده شدند.

در تاریخ نهم آذر بود که وزارت کشور ترکیه از بازگرداندن دو عضو خارجی بازداشتی گروه تروریستی داعش به کشور بلژیک اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

به گفته وی، ترکیه در سال 2018 حدود 268 هزار مهاجر غیرقانونی را در خاک این کشور جای داده که در سال 2019 این آمار به 420 تا 430 هزار نفر افزایش یافته است.

به دنبال حمله ارتش ترکیه به شمال سوریه که به بهانه مقابله با شبه نظامیان کرد و بازگرداندن پناهجویان سوری به خاک کشورشان انجام شد؛ دولت رجب طیب اردوغان کشورهای غربی به ویژه اروپاییها را تهدید کرد که در صورت عدم حمایت از این تصمیم، هزاران عنصر داعشی، حتی اگر تابعیت آنها لغو شده باشد، را کشورهایشان بازخواهد گرداند.

کشورهای اروپایی اغلب با لغو تابعیت شهروندان خود که به گروههای تروریستی در عراق و سوریه پیوسته اند کوشش می نمایند از بازگشت دوباره آنها به خاک خود جلوگیری نمایند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 688

به "ترکیه دو عضو آلمانی داعش را به کشورشان بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه دو عضو آلمانی داعش را به کشورشان بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید