تصادفات اخیر تلنگری برای شروع دوبانده شدن جاده ها

به گزارش بالیو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:عملیات اجرایی دو بانده کردن 30 کیلومتر از محور های محور بیرجند به قاین و محور بیرجند به سمت نهبندان شروع شده است.

تصادفات اخیر تلنگری برای شروع دوبانده شدن جاده ها

به گزارش خبرنگار از ، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در محور بیرجند به قاین و محور بیرجند به سمت نهبندان حدود 90 کیلومتر از آن، 45 کیلومتر به سمت قاین و 45 کیلومتر به سمت سربیشه دارای باند دوم است.

او با اشاره به این که با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی دو بانده کردن 30 کیلومتر از این محور ها شروع شده است اضافه کرد: عملیات خاکی در حال انجام است، در این محور 3 پل با دهنه های بلندی وجود دارد که عملیات دو بانده کردن را کمی طولانی نموده است.

فرهادی با توجه به این در چند روز گذشته در محور بشرویه به سمت فردوس تصادف اتفاق اتفاق افتاده اظهار کرد: با آنالیز های صورت گرفته و گزارش پلیس راه تعیین شد که علت تصادف صد در صد خطای انسانی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی توضیح داد: دوبانده کردن محور ها شاخص هایی می طلبد که عمده شاخص آن میزان تردد محور است.

او بیان نمود: یکی از کار هایی که سال جاری در دستور کار قرار گرفته است افزایش تعداد راه های ترانزیتی در استان است.

فرهادی گفت: با توجه به این که استان در کرویدر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده است افزایش راه های ترانزیتی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با افزایش راه های ترانزیتی میزان تردد خودرو های سنگین در محور ها افزایش پیدا می نماید که باعث رونق مالی می گردد و با توزیع بار سنگین به طول عمر محور ها اضافه نموده می گردد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1724

به "تصادفات اخیر تلنگری برای شروع دوبانده شدن جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادفات اخیر تلنگری برای شروع دوبانده شدن جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید