تظاهرات ضد دولتی در تایلند وارد نهمین روز خود شد

به گزارش بالیو، خبرنگاران: معترضان در تایلند امروز بار دیگر به خیابان ها ریختند و با برپایی تظاهرات خواهان کناره گیری نخست وزیر این کشور شدند که با دخالت پلیس این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

تظاهرات ضد دولتی در تایلند وارد نهمین روز خود شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، معترضان در تایلند امروز (دوشنبه) بار دیگر به خیابان ها ریختند و با برپایی تظاهرات خواهان کناره گیری ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور شدند که با دخالت پلیس این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

پلیس ضد شورش تایلند برای متفرق کردن معترضان در پایتخت از بمب های بیهوش کننده و همچنین گازهای اشک آور استفاده کرد.

بنا بر این گزارش، مخالفان دولت تایلند روز گذشته را روز پیروزی اعلام نموده بودند اما به هدف خود که برکناری دولت و تصرف ساختمان های دولتی در بانکوک بود، نرسیدند.

ساتپ تواکسوبان، معاون پیشین نخست وزیر تایلند و رهبر مخالفان این کشور نیز روز یکشنبه درپی درگیری های معترضان و نیروهای امنیتی خواهان اعتصاب سراسری از امروز شده بود.

این در حالی است که درگیری روز گذشته معترضان و نیروهای امنیتی در بانکوک موجب کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 57 تن دیگر شده است.

تظاهرات در این کشور وارد نهمین روز خود شده است و معترضان خواهان کناره گیری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند. پیش از این، نخست وزیر تایلند برگزاری هرگونه انتخابات زودهنگام را رد نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 429

به "تظاهرات ضد دولتی در تایلند وارد نهمین روز خود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات ضد دولتی در تایلند وارد نهمین روز خود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید