تورم ضدفرهنگی به سبک قورباغه آب پز، شماره دوازدهم نشریه اسوه دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد خبرنگاران

به گزارش بالیو، به همت هیئت عاشقان ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شماره دوازدهم دوهفته نامه سیاسی و مذهبی اسوه منتشر شد.

تورم ضدفرهنگی به سبک قورباغه آب پز، شماره دوازدهم نشریه اسوه دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به همت هیئت عاشقان ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شماره دوازدهم دوهفته نامه سیاسی و مذهبی اسوه منتشر شد.

در شماره دوازدهم دوهفته نامه سیاسی و مذهبی اسوه به مدیرمسئولی دبیر هیئت عاشقان ثارالله و سردبیری سیدمحمد صادقی به آنالیز شرایط فرهنگ در ایران و دستگاه های مربوطه و حواشی ایجاد شده در چند وفته اخیر پیرامون آن می پردازد.

از جمله موضوعاتی که در این نشریه مطالعه می کنید، می توان به تورم ضد فرهنگی، فهرست شیندلر،اینترنت، آنالیز روابط دختر و پسر و هد فگرایان یا مسیرگرایان اشاره نمود.

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1658

به "تورم ضدفرهنگی به سبک قورباغه آب پز، شماره دوازدهم نشریه اسوه دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورم ضدفرهنگی به سبک قورباغه آب پز، شماره دوازدهم نشریه اسوه دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید