تیم فوتبال گل ریحان البرز از حضور در لیگ دسته اول استعفا داد

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، باشگاه گل ریحان البرز یکی از تیم های خصوصی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به دلیل مشکلاتی که با آن روبرو بود، با انتشار بیانیه ای از حضور در لیگ دسته اول انصراف داد. در این بیانیه آمده است:

تیم فوتبال گل ریحان البرز از حضور در لیگ دسته اول استعفا داد

سرمایه داری در فوتبال و ورود بخش خصوصی به این رشته پرطرفدار ورزشی آن را از یک فعالیت رقابتی خارج و تبدیل به صنعتی درآمدزا نموده است. اما با وجود این شیوه از مدیریت فوتبال در جهانی حرفه ای، این رشته پرطرفدار در ایران هنوز در قید و بندهای حمایت دولتی است و حیات آن بدون تغذیه از بودجه دولتی و حمایت سازمان ها امکان پذیر نیست.

باشگاه گل ریحان البرز در چند سال گذشته به پیروی از فوتبال حرفه ای جهان به دنبال شکستن انحصار دولت و سازمان های دولتی بر این رشته ورزشی بود. اما با وجود تمام فعالیت های این باشگاه، اتفاقاتی در راستا رشد تیم نهاده شد که نه تنها محرکی برای سوق دادن آن به سمت لیگ برتر نبود بلکه به مانعی برای فعالیت آن در فصل جدید لیگ آزادگان تبدیل شده است.

مانعی که از کارشکنی بعضی نهادهای ورزشی استان سرچشمه می گیرد و با گرو کشی بعضی افراد خاص در حال تکمیل است. این کارشکنی در راستا توسعه فوتبالی گل ریحان البرز نه تنها یکی از استان های پرجمعیت کشور را از سهمیه لیگ برتر در آینده محروم می نماید بلکه مسوولان تیم را وادار کرد تا علیرغم میل باطنی تصمیمی متفاوت اتخاذ نمایند. تصمیمی که مورد تایید مسوولان باشگاه گل ریحان البرز است.

تصمیم تمامی مسئولان گل ریحان البرز در روزهای منتهی به شروع لیگ آزادگان انصراف رسمی از حضور در این لیگ است. این تصمیم به آن خاطر است که تیم به طعمه بعضی از افراد سودجو و کسانی که به دنبال گروکشی هستند، تبدیل نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1460

به "تیم فوتبال گل ریحان البرز از حضور در لیگ دسته اول استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال گل ریحان البرز از حضور در لیگ دسته اول استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید