جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آسیب شناسی می گردد، کوشش برای ترویج فرهنگ رضوی در اروپا

به گزارش بالیو، رئیس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) آسیب شناسی می گردد، گفت: به دنبال ترویج فرهنگ رضوی در کشورهای اروپایی هستیم.

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آسیب شناسی می گردد، کوشش برای ترویج فرهنگ رضوی در اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علی اصغر کاراندیش ظهر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: هر سال بعد از انتها جشنواره امام رضا(ع) آسیب شناسی صورت می گیرد و سال گذشته نخستین جلسه در این رابطه با مدیران کل برگزار گردید که از نتیجه خوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) 10 روز قبل از دهه کرامت است، اضافه نمود: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع)، روز میلاد وی بوده و از مدیران کل درخواست می گردد که روی پروژه های عمرانی که ما و یا دیگر دستگاه ها مجری آن هستیم نظارت کامل داشته باشند و گزارش ها را به صورت دائم برای ما ارسال نمایند.

رئیس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به سفرهای استانی مدیران کل گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ رضوی و استمرار آن در سطح جامعه باید این فرهنگ مردمی گردد تا اثرات بیشتری در سطح جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ رضوی در سایر کشورها اعلام نمود: با ارائه آثاری در این رابطه فرهنگ رضوی در کشورهای اروپایی ترویج می یابد، زیرا زبان هنر مطالب بسیاری را به مخاطب انتقال می دهد. شناخت روحیه مخاطب برای انتقال مفاهیم بسیار مهم بوده و استفاه از زبان شعر، نقاشی، نمایش و سایر حوزه های هنری نقش بسزایی را ایفا می نماید.

کاراندیش با اشاره تاثیر محتوای قوی در عملکرد گفت: تشکیل اتاق فکر یکی از اقدامات موثر در این راستا بوده زیرا کار بی برنامه در جامعه جواب نمی دهد بنابراین باید شناخت لازم نسبت به محتوا صورت گیرد، نباید در فراوری محتوا ضعیف عمل کنیم زیرا محتوا به هزینه و مطالعه احتیاج دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 916

به "جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آسیب شناسی می گردد، کوشش برای ترویج فرهنگ رضوی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آسیب شناسی می گردد، کوشش برای ترویج فرهنگ رضوی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید