خبرنگاران استاندار: هلال احمر کردستان نیازمند توجه ویژه است

به گزارش بالیو، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان خواستار توجه ویژه به هلال احمر این استان شد و گفت: افرادی توانمند در این جمعیت مشغول به کار هستند و باید امکانات بیشتری در اختیار آنان قرار گیرد.

خبرنگاران استاندار: هلال احمر کردستان نیازمند توجه ویژه است

بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به شرایط توپوگرافی استان، نیاز است در زمینه تجهیز این جمعیت به ابزار لجستیکی جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه امکانات استان محدود است و در بخش های مختلف از جمله راه و صنعت محدود است، اضافه کرد: آنقدر عقب ماندگی داریم که هرکدام به نوبه خود در اولویت هستند لذا توقع داریم هلال احمر استان ویژه دیده شود.

استاندار کردستان آمادگی همیشگی مجموعه هلال احمر را بسیار مهم دانست و گفت: در استان تفکر سازمانی حاکم است و در صورت بروز اتفاق، همه دستگاه ها پای کار هستند.

مرادنیا تاکید کرد: نیروهای فعال در هلال احمر کردستان، افرادی توانمند و متعهد هستند و مردمان استان نیز بسیار مهمان نواز، که همه اینها ناشی از ایثارگری و نوعدوستی کردستانی ها است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور تقدیر از خدمات محمدباقر محمدی و معرفی پیام جلالی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان به این استان سفر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1164

به "خبرنگاران استاندار: هلال احمر کردستان نیازمند توجه ویژه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: هلال احمر کردستان نیازمند توجه ویژه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید