خبرنگاران بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرح های عمرانی شهر آبیز

به گزارش بالیو، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی از پروژه بهسازی ورودی شهر آبیز و پروژه احداث زیرساخت های کمپ گردشگری در این منطقه بازدید کرد.

خبرنگاران بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرح های عمرانی شهر آبیز

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، پروژه بهسازی ورودی شهر آبیز که از مصوبات سفر استاندار به شهرستان مرزی زیرکوه است، به متراژ 2.5 کیلومتر در ورودی شهر در حال اجراست.

اجرای این پروژه 6 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که در حال حاضر 500 میلیون تومان آن از محل اعتبارات شهرستانی تامین شده است.

جدول گذاری و زیرسازی یک لاین از این محور صورت گرفته و از یک ماه آینده توسط راه و شهرسازی آسفالت می گردد که با اجرای این محور، 2 بخش بافت قدیم شهر و شهرک آبیز به هم متصل می شوند.

ورودی آبیز از نقاط حادثه خیز شهرستان زیرکوه است و بهسازی آن تسهیل در تردد خودروها، ایمنی شهروندان (پنج هزار نفر اهالی شهر و مسافران) و ارتقای محور را به همراه دارد.

پروژه احداث زیرساخت های کمپ توریستی آبیز نیز از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه است که با تامین 200 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان، پروژه برقرسانی به کمپ توریستی کلید خورد.

تامین روشنایی این کمپ در قالب یک هزار و 100 متر شبکه برق و یک پست هوایی، 525 میلیون تومان اعتبار احتیاج دارد.

تامین اعتبارات مورد احتیاج برای اجرای سایر زیرساخت های کمپ توریستی آبیز از محل اعتبارات ملی و از حوزه وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی پیشنهاد شده است.

اجرای آلاچیق، نورپردازی محوطه، احداث کافی شاپ و چند چشمه سرویس بهداشتی از امکانات پیش بینی شده برای این مجموعه است.

کمپ توریستی در منطقه کوهستانی جنب کوه شاسکوه و در بالادست قنات آبیز به عنوان پرآب ترین قنات شهرستان زیرکوه با هدف جذب توریست احداث می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، امام آدینه و فرماندار زیرکوه و شماری از مسوولان در این بازدید محمد صادق معتمدیان را همراهی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1259

به "خبرنگاران بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرح های عمرانی شهر آبیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازدید استاندار خراسان جنوبی از طرح های عمرانی شهر آبیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید