خبرنگاران روز نخست آستین در پنتاگون؛دریافت گزارش توجیهی درباره چین و خاورمیانه

به گزارش بالیو، نیویورک- خبرنگاران- وزیر دفاع بایدن پس از دریافت تاییدیه سنا، با حضور در نشست توجیهی نسبت به چین و خاورمیانه و همچنین تماس تلفنی با دبیرکل ناتو شروع می نماید.

خبرنگاران روز نخست آستین در پنتاگون؛دریافت گزارش توجیهی درباره چین و خاورمیانه

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از پنتاگون، لوید آستین ظهر آدینه وارد پنتاگون شد و به لحاظ اداری سوگند یاد کرد در حالیکه مراسم رسمی سوگند وی برای روز دوشنبه در حضور کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا برگزار خواهد شد.

وزیر دفاع آمریکا سپس با نورکیست معاون و ژنرال مارک مایلی رئیس ستاد مشترک ارتش ملاقات و گفت وگو کرد.

آستین در ساعت 2.30 با حضور معاون وزیر و رئیس ستاد مشترک ارتش در نشست هماهنگی و توجیهی مربوط به توزیع واکسن کرونا شرکت کرد.

قرار است تا دقایقی دیگر با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو به صورت تلفنی صحبت کند و پس از آن در ساعت 4 بعد از ظهر گزارش های عملیاتی درباره چین و خاورمیانه را دریافت خواهد نمود.

وزیر دفاع آمریکا در نخستین بیانیه ای که خطاب به کارکنان پنتاگون صادر کرد، گفت: روش من این است که به عنوان وظیفه خود، شما را در انجام کارهایتان موثرتر سازم. این بدان معناست که شما از ابزار، فناوری، سلاح و آموزش برای بازدارندگی و شکست دشمنان ما اطمینان یابید.

آستین اضافه نمود: این به معنای ایجاد سیاست و استراتژی صحیح و مشخص ماموریت های روشن به شما است. این به این معناست که همکاری با متحدان و شرکای ما را با ارزش بالا بدانید و به این معناست که مطابق با ارزش های اصلی ما، همان ارزشی که همشهریان از ما انتظار دارند، باشید.

وی همچنین به سهم ارتش در مبارزه با کرونا اشاره نمود و ادامه داد: البته در حال حاضر، وظیفه من به معنای یاری به کشورمان در کنترل بیماری همه گیر است که منجر به کشته شدن بیش از 400 هزار آمریکایی شده است. شما در حال حاضر به یاری متخصصان مراقبت های بهداشتی کشور ما آمده اید.

وزیر دفاع آمریکا اظهار کرد: شما می توانید انتظار داشته باشید که این ماموریت ادامه یابد اما ما باید به دولت فدرال یاری کنیم تا هر چه بیشتر و سریع تر برای ریشه کن کردن اثرات مخرب ویروس کرونا، حرکت کند.

آستین تاکید نمود: برای این منظور، ما همچنین همه کوشش خود را برای واکسیناسیون و مراقبت از نیروی کاری خود و جست وجوی راه های معنی دار برای کاهش فشار این همه گیری بر شما و خانواده هایتان انجام خواهیم داد. هیچ یک از ما به تنهایی در این کار پیروز نیستیم. دفاع از کشور احتیاج به کار گروهی و همکاری دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1576

به "خبرنگاران روز نخست آستین در پنتاگون؛دریافت گزارش توجیهی درباره چین و خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روز نخست آستین در پنتاگون؛دریافت گزارش توجیهی درباره چین و خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید