خبرنگاران هیچ پروژه ای بخاطرمسائل اقتصادی در قم متوقف نشده است

به گزارش بالیو، قم-خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر فرایند مطلوب اجرای طرح های عمرانی گفت: در شهر قم پروژه ای به دلیل کمبود منابع اقتصادی متوقف نشده و توقف بعضی از آنها بخاطر مسائل فنی و غیره است.

خبرنگاران هیچ پروژه ای بخاطرمسائل اقتصادی در قم متوقف نشده است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

محسن بهشتی دوشنبه شب در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، اضافه نمود: تغییر چهره ظاهری شهر قم از نظر عمرانی و افزایش زیرساخت های شهرنشینی و استقبال از زائراین نسبت به چند سال گذشته مشهود است.

وی تاکید نمود: تحقق پذیری 100 درصدی بودجه شهرداری قم طی سال های گذشته از مسائلی است که امیدوار کننده می باشد و نشان می دهد این نهاد بودجه خود را بر مبنای اصل عملیاتی تنظیم می نماید.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، در بودجه ریزی شهرداری قم آنچه که مهم است انضباط اقتصادی و شفافیت شهرداری این شهر طی چند سال گذشته بوده و همین مساله سبب شده تا چرخ توسعه قم در ریل و جهت مطلوبی قرار بگیرد.

بهشتی یادآور شد: ادامه بلوار شهید آوینی برای اتصال به شهرک پردیسان یکی از مطالبات قدیمی شهروندان قمی است که امید می رود در بودجه سال آینده شهرداری اعتباری برای این زمینه دیده گردد.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

وی اضافه نمود: کلنگ زنی و تکمیل ضلع شرقی حرم مطهر، افزایش ظرفیت پارکینگ های عمومی و ساماندهی بازار کهنه و نو از دیگر مسائلی است که مردم درخواست های زیادی برای بهبود شرایط آنها دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: ساماندهی و تکمیل محله چهل اختران از پروژه های چند وجهی قم است که از 10 سال گذشته هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

فرماندار قم نیز در ادامه اظهار کرد: طی یک سال گذشته 249 مصوبه از شورای شهر قم به کمیته تطبیق فرمانداری قم واصل که از این بین 219 مصوبه بدون اعتراض تصویب شده است.

مرتضی حیدری گفت: تصویب 219 مصوبه بدون اعتراض در کمیته تطبیق فرمانداری قم نشان می دهد که شورای اسلامی شهر قم در مدار قانون حرکت نموده است.

به گفته وی، قم از نظر ساماندهی متکدیان و یاری به مراکز غیردولتی، توانمندسازی سالمندان و معلولان، بیماران روانی و بیماران مزمن صندلی خاصی دارد و از شورای اسلامی شهر قم درخواست می کنیم اعتبارات بیشتری به این بخش اختصاص دهد و دست بازتری برای بهبود معضلاتی از این قبیل داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1659

به "خبرنگاران هیچ پروژه ای بخاطرمسائل اقتصادی در قم متوقف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیچ پروژه ای بخاطرمسائل اقتصادی در قم متوقف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید