خداحافظی مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا از دنیای فوتبال

به گزارش بالیو، خاویر ماسکرانو، مدافع و هافبک سابق بارسلونا و لیورپول، به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کنار رفت.

خداحافظی مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا از دنیای فوتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، خاویر ماسکرانو که در حال حاضر 36 سال دارد، آخرین روز های دوران حرفه ای خود را در باشگاه استودیانتس آرژانتین سپری کرد و دیگر به عنوان بازیکن در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد.

او طی یک دوره پیروز هشت ساله در بارسلونا ، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و 5 بار قهرمان لالیگا شد. وی روز یکشنبه گفت: من می خواهم اعلام کنم که امروز به طور رسمی از فوتبال حرفه ای کناره گیری می کنم. می خواهم از این باشگاه تشکر کنم که به من این فرصت را داد تا کارم را در آرژانتین به خاتمه برسانم. خاویر ماسکرانو از سال 2006 تا 2007 برای وستهام بازی کرد و پس از آن به لیورپول پیوست و بین سال های 2007 تا 2010 در آنجا توپ می زد. اما اوج دوران حرفه ای او در بارسلونا بود. ماسکرانو در سال 2010 راهی نیوکمپ شد و تا سال 2018 در آنجا بود و پس از آن راهی لیگ چین و باشگاه فوتبال هبی چین فورچون شد.

ماسکرانو آخرین سال دوران حرفه ای خود را در باشگاه زادگاهش در لیگ آرژانتین یعنی استودیانتس سپری کرد. ماسکرانو 147 بازی برای آرژانتین انجام داد و کار خود را در باشگاه ریورپلات آرژانتین آغاز کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1447

به "خداحافظی مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا از دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا از دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید