خدمات پزشک در منزل شرق تهران با بهترین قیمت

به گزارش بالیو، در چند دهه گذشته مراجعه پزشکان به خانه امری عادی و معمولی بود و روال کار به این صورت بود که پزشکان به طور منظم با خانه بیمار بروند. آنها برای درمان، معالجه و مراقبت های مورد احتیاج مستقیماً از خانه بیمار بازدید می کردند.

خدمات پزشک در منزل شرق تهران با بهترین قیمت

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام هوم کا، زمانی فرارسید که شاهد بیمارستان های متعددی در هر منطقه اصلی شهر بودیم که بیماران به بیمارستان مراجعه می کردند. این روزها به دلیل تعدد گرفتاری هایی که در زندگی وجود دارد خیلی از افراد وقت برای مراجعه به پزشک را ندارند.

بعضی افراد از رفتن به مطب پزشک و منتظر موندن در مطب پزشک به دلایل مختلفی چون سن و یا بیماری اذیت می شوند. با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی امکان حضور پزشک در منزل برای شما ایجاد شده است.

پزشکان با مراجعه به منزل شما تا حد زیادی می توانند خدمات پزشکی را در منزل برای تان انجام دهند. تیم هوم کا بهترین خدمات پزشک در منزل شرق تهران را به بیماران و سالمندان ارائه می نماید.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل

فرایند رو به رشد بیماری ها برای بچه ها یا بزرگسالان، کهولت سن، یا شرایطی موقت مانند بارداری که احتیاج به پزشک و مراقبت در منزل دارد باعث شده تا ویزیت پزشک و معاینات معمول یا آزمایش های تشخیصی در منزل بیمار آسان گردد.

مراقبت های پزشکی در منزل هوم کا شامل زمانی است که پزشکان، پرستاران، دستیاران پزشک یا سایر ارائه دهندگان خدمات پزشکی از افراد مسن یا بیمار و بستری در منزل بازدید می نمایند و آنها را معالجه می نمایند. تعرفه این خدمات بسیار به صرفه است.

پزشک در منزل برای چه کسانی لازم است؟

. بیمارانی که از بیماری های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا رنج می برند.

. بیمارانی که از آنفلوانزای فصلی، بیماری های حاد و ویروسی رنج می برند.

. بیماران مسن و بستری که رفتن به بیمارستان برایشان سخت است.

پزشک در منزل هوم کا

هوم کا ارائه دهنده خدمات مراقبت های پزشکی بهداشتی در منزل است. هدف اصلی این تیم حرفه ای ارائه بهداشت و درمان در خارج از بیمارستان ها به روش صحیح است.

ارائه خدمات پزشکی به بزرگسالان، سالمندان و بچه ها حاصل تجربه حضور پزشک در منزل است. این خدمات باعث ایجاد و توسعه خدمات گسترده تری در راستا مراقبت و سلامت در منزل می گردد. با افزایش هواداران پزشک در منزل حس امنیت و اطمینان برای دیگر افراد ایجاد می گردد. خدمات مراقبتی هوم کا خدمات مخصوص خود را در سه بخش تقسیم نموده است:

. پزشک بچه ها در منزل

در بخش کودک خدماتی چون نگهداری از کودک سالم، بیمار و توانبخشی بچه های که از اختلال های روحی و روانی زجر می برند. هوم کا بهترین پزشک کودک در منزل را در اختیار شما قرار می دهد.

. پزشک سالمندان در منزل

در این بخش علاوه بر ارسال پزشک عمومی یا تخصصی در منزل، خدمات نگهداری سالمند سالم و یا بیمار را نیز بر عهده دارد. با توجه به درخواست شما و نوع بیماری تان پزشک عمومی و یا پزشک متخصص برای شما ارسال می گردد.

پزشک در منزل شرق تهران با هوم کا

پزشک در منزل وظیفه آنالیز شرایط سلامتی بیمار، تشخیص درمان، تهیه یک برنامه درمانی را برعهده دارد و درصورت لزوم بیماران را به پزشک متخصص ارجاع می دهد تا در خانه بیمار را ویزیت کند.

پزشک در منزل می تواند پیشنهاد دهد که آیا درمان خاصی برای بیمار انجام در خانه مناسب است. آنها ممکن است بیمار را در منزل ویزیت نمایند در حالی که بیمار توسط پزشک و پرستار همواره تحت نظارت است.

با سبک زندگی پرمشغله امروز خدمات پزشکان در منزل در حال تبدیل شدن به یک قاعده روتین است. نه تنها پزشک در منزل باعث صرفه جویی در وقت می گردد، بلکه امکان رزرو آنلاین نیز وجود دارد.

دیگر خدماتی که پزشک می تواند در منزل برای شما انجام دهد، شامل:

. ویزیت عمومی و تخصصی بیمار

. مشاوره درباره بیماری، تجویز داروها و مراقبت های لازم جهت بهبودی.

. بعضی خدمات اولیه پزشکی.

. آنالیز علائم حیاتی بیمار بستری شامل فشار خون، درجه حرارت و ...

. معاینات منظم پزشکی برای بیماران بستری یا کهنسال که به شناسایی اثربخشی داروهای تجویز شده و شناسایی زود هنگام عوارض یاری می نماید.

. هنگامی که بیمار از تب، سرماخوردگی، سرفه و سایر شرایط رایج پزشکی رنج می برد، ویزیت پزشک در منزل باعث کاهش استرس مراجعه به بیمارستان و انتظار برای مشاوره با پزشک می گردد.

. صدور گواهی مرگ در منزل

. در صورت احتیاج با هماهنگی های لازم سونوگرافی و عکس نیز انجام می گردد.

شما برای درخواست ویزیت پزشک در منزل شرق تهران فقط یک قدم فاصله دارید.

کافی است با خدمات مراقبتی هوم کا، پزشک در منزل شرق تهران تماس بگیرید و با توجه به نوع بیماری و مشورت به پشتیبان پزشک عمومی یا متخصص را درخواست کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1554

به "خدمات پزشک در منزل شرق تهران با بهترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات پزشک در منزل شرق تهران با بهترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید