درخواست های رایولا؛ مانع اصلی تمدید قرارداد دوناروما با میلان

به گزارش بالیو، باشگاه میلان هنوز نتوانسته قرارداد دروازه بان ایتالیایی خود را تمدید کند.

درخواست های رایولا؛ مانع اصلی تمدید قرارداد دوناروما با میلان

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی دوناروما که آینده حرفه ای اش در میلان در هاله ای از ابهام است، ممکن است بازی یکشنبه با آتالانتا در هفته پایانی سری A ایتالیا، آخرین بازی اش برای میلان باشد. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد؛ باشگاه میلان پیشنهاد جدیدی با دستمزد 8 میلیون یورو در سال را به دروازه بان ایتالیایی اش داده اما مینو رایولا مدیر برنامه های او خواستار حداقل دستمزد 10 میلیون یورو در سال برای دوناروما شده است.

رایولا به اطلاع مدیران باشگاه رسانده که پیشنهادهای مشابهی از باشگاه های دیگر برای دوناروما دریافت نموده اما مدیران باشگاه میلان تمایلی به افزایش رقم پیشنهادی خود ندارند. طبق این گزارش؛ رایولا همچنین خود درخواست کمیسیونی 20 میلیون یورویی نموده اما منابع نزدیک مدعی شده اند که کمیسیون 10 یا 15 میلیون یورویی به رایولا در نهایت می تواند برای عملی کردن این انتقال کافی باشد.

رایولا همچنین خواستار تمدید قرارداد جان لوئیجی دوناروما برای دو سال دیگر شده، این در حالی است که باشگاه میلان قصد حفظ این دروازه بان 22 ساله را برای پنج سال دیگر دارد. نشریه آاِس اسپانیا هم مدعی شده که رایولا، دوناروما را به بارسلونا پیشنهاد داده است اما گفته در صورتی که میلان پیروز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان گردد، در جمع روسونری باقی خواهد ماند.

دوناروما که از سال 2015 در عضویت میلان است و در حال حاضر 6 میلیون یورو در سال از این باشگاه دستمزد می گیرد، تا به امروز در 250 بازی از رقابت های مختلف درون دروازه روسونری ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1815

به "درخواست های رایولا؛ مانع اصلی تمدید قرارداد دوناروما با میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست های رایولا؛ مانع اصلی تمدید قرارداد دوناروما با میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید