درخواست گواهی خاتمه کار آپارتمانی غیر حضوری شد

به گزارش بالیو، به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی خاتمه کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ کلیه فرم های عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.

درخواست گواهی خاتمه کار آپارتمانی غیر حضوری شد

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان تهرانی از تاریخ 25 اسفند ماه امسال می توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی سرانجام کار آپارتمانی را ثبت نمایند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران اضافه نمود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می توانند از این امکان استفاده نمایند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری های مناطق 22گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

گلپایگانی گفت: همچنین چاپ کلیه فرم های اعلام عوارض(انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از 21 اسفند ماه جاری می توانند فرم های اعلام عوارض را به صورت فایلpdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده نمایند و بدین منظور ضروری است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، وی در سرانجام گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 850

به "درخواست گواهی خاتمه کار آپارتمانی غیر حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست گواهی خاتمه کار آپارتمانی غیر حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید