دفاع وزیر کشور از عملکرد خود در افزایش قیمت بنزین

به گزارش بالیو، وزیر کشور تاکید نمود افزایش قیمت بنزین مصوبه سران قوا بوده و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود.

دفاع وزیر کشور از عملکرد خود در افزایش قیمت بنزین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و آنالیز مسائل امنیتی در کشور بیان نمود: وزارت کشور وزارتخانه گسترده ای بوده و ماموریت های مختلفی برعهده دارد. بنده از همین جا اعلام آمادگی می کنم که در هر زمینه ای که دوستان تشخیص دادند بنده در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و به آنان شرح دهم. در مورد مسائل امنیتی نیز نمی توان همه مسائل را از پشت تریبون بیان کرد. اگر ضروری است جلسه غیرعلنی برگزار شده تا بنده به طور کامل قضیه را شرح دهم. طرح بعضی از مسائل پشت تریبون به این گونه صحیح نیست. بنده دیدم که یکی از دوستان یکی از استانداران را مورد خطاب قرار داد و به ایشان اتهاماتی را وارد کرد در حالی که ایشان اینجا نبوده و نمی توانند از خود دفاع نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما اصولگرا هستیم باید به اصول اخلاقی و رفتاری پایبند بوده و از آنها تبعیت کنیم. صحبت هایی که دوستان در مورد بحران داشتند حاکی از آن بود که از بحران هیچ اطلاعی ندارند. موضوع بنزین مصوبه سران قوا بود و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود و کل کشور آمادگی لازم برای اجرای آن را داشت، چرا که دقیقا یک سال در سه کمیته فنی، تبلیغاتی و انتظامی پیگیری شده بود.

وزیر کشور در ادامه توضیح داد: بارها اجرای این تصمیم به عقب افتاده بود تا تدابیر لازم اندیشیده شود. هیچ کس راضی نیست که یک قطره خون از دماغ کسی ریخته شود. بنده از همین جا از تمام نیروهای امنیتی و انتظامی که در صحنه بودند تشکر می کنم. دلیل آن اتفاقات نیز به دلایل خاصی باز می شود که اینجا جای گفتن آن نیست. به راحتی نمی توان به افرادی که امنیت کشور را تامین می نمایند اتهام زد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1223

به "دفاع وزیر کشور از عملکرد خود در افزایش قیمت بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع وزیر کشور از عملکرد خود در افزایش قیمت بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید