دولت با بی تدبیری با جان مردم بازی می نماید خبرنگاران

به گزارش بالیو، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: شرایط فعلی کشور و پیک چهارم کرونا نتیجه تصمیمات غلط و ناکارآمدی رئیس جمهور است. دولت در مدار بی تدبیری با جان مردم بازی می نماید.

دولت با بی تدبیری با جان مردم بازی می نماید خبرنگاران

محمدرضا ضیاءآبادی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: شرایط فعلی کشور و پیک چهارم کرونا نتیجه تصمیمات غلط و ناکارآمدی شخص رییس جمهور و کابینه اش است. کسانی که توانایی کنترل قیمت مرغ و کالا های اساسی را نداشته و از همه مهم تر بدنبال منافع سیاسی خود قیمت اجناس را دستکاری نموده و بعضی از کالا ها را کمیاب می نمایند، باید جوابگو باشند و قوه قضاییه نیز باید با این افراد برخورد جدی داشته باشد.

ضیاءآبادی بیان کرد: صف ایستادن برای تامین کالا های اساسی بدور از عزت مردم ایران است. آقای روحانی از زمانی که کرونا آمد یکبار هم پاستور را ترک نکرد و فردی که روحیه اشرافی داشته باشد، نمی تواند درد مردم را احساس و برای حل مسائل آنان کوشش کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان ادامه داد: آیا کرونای آقای روحانی با کرونای روسای سایر قوا متفاوت است؟ 8 سال با تصمیمات غلط در حوزه های اقتصاد، فرهنگ و فضای مجازی را به بیراهه بردند و الان هم دارند با جان مردم بازی می نمایند. قطعا جان مردم ایران زمین ارزشمند است و از سوی دیگر دولت می توانست سفر های نوروزی را مدیریت کند که این را هم دریغ کرد. همواره مردم مقصر نیستند، مسببان شرایط فعلی که بیشتر نقاط قرمز شده است، شخص رئیس جمهور است.

وی در سرانجام گفت: ضروری است آقای روحانی مصالح سیاسی غلط خود را کنار گذاشته تا در انتخابات پیش رو مردم ایران با انتخاب فرد اصلح از روی کارآمدن افراد ناکارآمد جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1712

به "دولت با بی تدبیری با جان مردم بازی می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت با بی تدبیری با جان مردم بازی می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید