دیگر دوست نداشتم کار بازیگری کنم، پس از مرگ تدریجی یک رویا قهرمانانه با بازیگری خداحافظی کردم

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران-مهناز انصاریان بازیگر میانسالی نقش شیرین در پس از باران به بهانه بازپخش این سریال از قصه آن و فعالیت های این روزهایش سخن گفت.

دیگر دوست نداشتم کار بازیگری کنم، پس از مرگ تدریجی یک رویا قهرمانانه با بازیگری خداحافظی کردم

به گزارش خبرنگاران، مهناز انصاریان از بازیگران سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی که نقش میانسالی کاراکتر شیرین را ایفا می کرد، درباره اینکه چرا یک باره بازیگری را کنار گذاشت گفت: این یک تصمیم شخصی بود. راستش دیگر دوست نداشتم کار بازیگری کنم. پس از سریال مرگ تدریجی یک رویا قهرمانانه با بازیگری خداحافظی کردم.

وی درباره اینکه دلش برای بازیگری تنگ می گردد یا خیر؟ مطرح کرد: تنگ نمی گردد چون این تصمیم را با همه جوانب آن گرفته ام.

انصاریان درباره فعالیت های پس از بازیگری ادامه داد: بعد از آن بیشتر به نویسندگی مشغول شدم قبلاً هم نوشتن را دنبال می کردم اما حالا به شکل جدی روی این کار متمرکز شده ام.

بازیگر مرگ تدریجی یک رویا درباره اینکه چگونه به عنوان بازیگر نقش شیرین در سریال پس از باران انتخاب شده است، یادآور شد: سعید سلطانی بازی مرا در فیلم می خواهم زنده بمانم مرحوم ایرج قادری دیده و پسندیده بودند و برای نقش شیرین از من دعوت کردند.

وی درباره این کاراکتر شرح داد: شیرین خیلی مظلوم بود و البته به نوعی تسلیم در برابر سرنوشت. او با زندگی و مسائلش کنار آمده و همه چیز را آنگونه که هست پذیرفته بود. او در کودکی زندگی سختی داشته و بعد هم که به زور به عقد غلام درمی آید. شاید تنها دوران خوش زندگی شیرین مقطع کوتاهی است که با شهربانو زندگی می نماید و خدمتکار اوست. بقیه زندگی این زن، فقط دردسر است و آزار دیدن. نکته جالب توجه در شخصیت شیرین، تسلیم بودن او در برابر مسائل است. او با کسی سر جنگ ندارد و به تقدیر و سرنوشتش راضی است و شورش نمی نماید. من نقش میانسالی شیرین را بازی می کردم و برایم جالب بود که او همچنان با غلام زندگی می نماید.

انصاریان افزود: شیرین زندگی را در تسلیم بودن می بیند و همه مسائل را تحمل می نماید. زنانی مثل شیرین در همه دوران ها بوده اند و هنوز هم هستند. حالا شاید تعدادشان به فراوانی گذشته ها نباشد.

این بازیگر درباره بازخوردهای نقش خود اعلام کرد: من آن موقع 35 سل داشتم و به مدد یک گریم سنگین بر روی چهره ام زنی میانسال را بازی کردم. با این حال پس از گذشت سال ها همچنان گاهی مرا در خیابان به اسم شیرین مورد خطاب قرار می دهند. همه اینها نشان می دهد که این کاراکتر توانسته با مخاطبان سریال ارتباط برقرار کند.

وی درباره راز پرمخاطب بودن این سریال اظهار کرد: نقطه قوت اصلی پس از باران را روایت یک قصه خوب در بستری جذاب می دانم. قصه خوب پس از باران در فضای جذاب ارباب - رعیتی آن هم در طبیعت فوق العاده شمال کشور روایت شده بود و همین نکته، از عوامل جذابیت سریال به شمار می رفت.

بازیگر پس از باران افزود: آدم های این قصه واقعی هستند و همین عامل، سبب ساز ارتباط مخاطب با آنها می گردد. کاراکترهای سریال همگی برای بیننده ملموس و باورپذیر هستند. فضاسازی ها هم واقعی و منطقی است.

وی با اشاره به بازپخش پس از باران از شبکه آی فیلم نیز مطرح کرد: گاهی آی فیلم را می بینم. شبکه خوبی است، چرا که فیلم ها و سریال هایی را که مردم دوست دارند بازپخش می نماید و چنین عملکردی باعث زنده شدن خاطرات می گردد.

انصاریان در سرانجام درباره فعالیت این روزهایش نیز گفت: دست به قلم دارم. رمان مروارید کیش به تازگی منتشر شده است. دو رمان دیگرم را هم به سرانجام رسانده ام و احتمالاً به زودی به ناشر خواهم سپرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1443

به "دیگر دوست نداشتم کار بازیگری کنم، پس از مرگ تدریجی یک رویا قهرمانانه با بازیگری خداحافظی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر دوست نداشتم کار بازیگری کنم، پس از مرگ تدریجی یک رویا قهرمانانه با بازیگری خداحافظی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید