رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد

به گزارش بالیو، پرونده فصل 20-2019 لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با تساوی خارج از خانه قهرمان زودهنگام رقابت ها، تعیین شدن چهره دو تیم سقوط کننده دیگر و دیگر تیم دارنده سهمیه لیگ اروپا بسته شد.

رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین شب از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب هفت دیدار همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت ها در خانه لگانس، تیمی که برای فرار از سقوط می جنگید، به تساوی 2 - 2 رضایت داد و با این نتیجه میزبانش را در رده هجدهم نگه داشت تا باعث سقوط آن به دسته دوم شود.

رئال مادرید با گلزنی سرخیو راموس در دقیقه 9 پیش افتاد. برایان جیل در دقیقه 45 کار را برای لگانس به تساوی کشاند، اما مارکو آسنسیو با گلزنی در دقیقه 52 مجدداً کهکشانی ها را پیش انداخت. راجر آساله در دقیقه 78 برای دومین بار نتیجه را مساوی کرد، اما سومین گلی که می توانست لگانس رده هجدهمی را از سقوط نجات دهد رقم نخورد و به این ترتیب این تیم همراه با اسپانیولی که از قبل سقوطش مسجل شده بود، به دسته دوم رفت.

دیگر سقوط کننده به دسته دوم مایورکا بود که در خانه اوساسونا 2 - 2 مساوی کرد، اما یک امتیاز این بازی باعث خروجش از منطقه خطر نشد. مایورکا در رده نوزدهم ماند و به عنوان سومین تیم از لالیگا سقوط کرد.

اتفاق مهم دیگری که در هفته پایانی لالیگا رخ داد تساوی یک - یک سوسیه داد در خانه اتلتیکومادرید بود. کوکه در دقیقه 30 گل نخست را برای اتلتیکومادرید زد و عدنان یانوزای در دقیقه 87 کار را به تساوی کشاند. این گل برای سوسیه داد بسیار باارزش بود، چرا که سبب صعود این تیم به رده ششم جدول شد و حالا این تیم به همراه ویارئال دو نماینده لالیگا در فصل آینده لیگ اروپا خواهند بود. قهرمان جام حذفی نیز سومین نماینده اسپانیا در فصل آینده لیگ اروپا خواهد بود.

نتایج هفته پایانی لالیگا را در زیر مشاهده می کنید:

اسپانیول صفر - سلتاویگو صفر

گرانادا 4 - اتلتیک بیلبائو صفر

لوانته یک - ختافه صفر

سویا یک - والنسیا صفر

اتلتیکومادرید یک - سوسیه داد یک

رئال مادرید 2 - لگانس 2

اوساسونا 2 - مایورکا 2

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1250

به "رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید