رای به رئیس جدید شورا نباید به سمت و سوی سیاسی برود

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، مهران باباپور عصر امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید دور دوم شورای پنجم شهر اهواز، اظهار کرد: رای امروز ما در شورا را به نوعی می توان به رای وحدت نامگذاری کرد.

رای به رئیس جدید شورا نباید به سمت و سوی سیاسی برود

وی خطاب به رئیس جدید شورای شهر اهواز اضافه نمود: رای وحدت امروز شورا یک سال امانت بر دوش رئیس شورا است که رئیس جدید باید آن را حفظ کند.

این عضو شورای شهر اهواز اعلام کرد: گرچه اکنون هم دو یا سه تن از اعضا، نه از رئیس جدید شورا بلکه از شیوه های که در بحث انتخاب وجود داشت، گلایه هایی داشتند اما باز هم در راستای انسجام، وحدت، برادری، توسعه شهر و خدمت به مردم شهر امروز آمدند و رای دادند.

باباپور خطاب به رئیس جدید شورای شهراهواز توضیح داد: رای امروز اعضای شورا، چه اعضای جمنا و چه دیگر اعضا رایی 13 نفره است و از اعتماد مجددی که اعضا بار دیگر با انتخاب بنده به عنوان نائب رئیس شورای شهر اهواز داشتند تشکر می کنم.

نائب رئیس شورای شهر اهواز گفت: این رای نباید به سمت و سوی سیاسی یا قومی برود. بنده و دیگر اعضای شورا رئیس شورای شهر را به عنوان چهره ای فراجناحی و فراقومی انتخاب کردند و توقع داریم این که همین چهره را تا خاتمه کار خود حفظ کند و چنین مسیری را در پیش بگیرد و حرکت رئیس جدید به سمتی باشد که به عنوان چهره ای ملی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان بدرخشد و در خدمت مردم باشد.

وحدت در شورا

همچنین در این جلسه محمدرضا ایزدی، منشی دوم دور دوم شورای شهر اهواز گفت: خداوند را سپاس می گویم که این وحدت در شورا به وجود آمده است، به رغم فضاسازی هایی که ایجاد شد و اختلاف نظراتی که در شورا داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این وحدت می تواند در راستای خدمت به مردم راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد چنین وحدتی باید گاهی از برخی مسائل گذشت، طی یک سال گذشته شرایط بسیار سخت بود، اکنون شرایط بسیار بهتر گردیده و امید است در سال بعد نیز شرایط باز هم خیلی بهتر گردد. اما زمانی می توانیم بگوییم که نمره قبولی را گرفته ایم که بعد از چهارسال بتوانیم کارنامه مثبتی از خود ارائه بدهیم و در برابر خداوند متعال و مردم عزیز رو سفید باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 32

به "رای به رئیس جدید شورا نباید به سمت و سوی سیاسی برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای به رئیس جدید شورا نباید به سمت و سوی سیاسی برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید