تور آلمان ارزان: رُز: اگر می خواهیم تهدیدی واقعی برای بایرن مونیخ باشیم، باید بهتر شویم، هالند انرژی زیادی به ما می دهد

به گزارش بالیو، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می گوید که تیمش اگر می خواهد با بایرن مونیخ رقابت کند، باید بهتر از چیزی که حالا هست، گردد.

تور آلمان ارزان: رُز: اگر می خواهیم تهدیدی واقعی برای بایرن مونیخ باشیم، باید بهتر شویم، هالند انرژی زیادی به ما می دهد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مارکو رُز که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سیزدهم بوندس لیگای آلمان، در خانه ولفسبورگ به رجحان 3 بر یک رسیدند و اختلاف یک امتیازی شان با بایرن مونیخ صدرنشین را حفظ کردند، پس از این ملاقات گفت: روز خوبی برای ما بود و برد مهمی در این بازی بوندس لیگایی کسب کردیم.

وی بعلاوه در تمجید از مهاجم نروژی اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافت و در این بازی در دقیقه 73 به زمین آمد و گل سوم زنبورها را هم هفت دقیقه بعد به ثمر رساند، اظهار داشت: هالند این هفته تأثیر خوبی از خود روی تیم گذاشت. ارلینگ هر موقع که در زمین است، به ما انرژی زیادی می دهد. هالند تفاوت را رقم می زند و در دراز مدت نمی توان بازیکنی را جایگزین او کرد.

سرمربی دورتموند که تیم تحت هدایتش شنبه هفته آینده در دِرکلاسیکر پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: همه منتظر دِرکلاسیکر هستند. روی هم رفته هنوز چیزهایی هست که باید روی آنها کار کنیم. اگر می خواهیم تهدیدی واقعی برای بایرن باشیم، باید بهتر از این شویم. ما می خواهیم در بازی بعدی مان در استادیوم خانگی مان از امتیاز میزبانی مقابل بایرن استفاده کنیم.

دورتموند پس از گذشت 13 هفته از رقابت های فصل جاری بوندس لیگا، با 30 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی ایستاده و با بایرن مونیخ صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2030

به "تور آلمان ارزان: رُز: اگر می خواهیم تهدیدی واقعی برای بایرن مونیخ باشیم، باید بهتر شویم، هالند انرژی زیادی به ما می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: رُز: اگر می خواهیم تهدیدی واقعی برای بایرن مونیخ باشیم، باید بهتر شویم، هالند انرژی زیادی به ما می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید