رهگیری ارزی مدیر عامل پرسپولیس شروع شد

به گزارش بالیو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال فراهم کردن ارز است تا بتواند مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را پرداخت کند.

رهگیری ارزی مدیر عامل پرسپولیس شروع شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان استراماچونی و گابریل کالدرون در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در سرانجام شاگردان مرد آرژانتینی به پیروزی رسیدند.

تک گل این بازی را سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال وارد دروازه خودش کرد، اما درخشش مهدی عبدی سبب شد تا این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس به 3 امتیاز شیرین برسد.

مدیران باشگاه پرسپولیس که پیش از شروع بازی به اعضای تیم قول داده بودند تا در صورت پیروزی در شهرآورد پاداش خواهند داد، درصدد دریافت پول از حامی اقتصادی هستند تا این کار را انجام دهند.

البته به جز پاداش که هنوز سرخ ها دریافت نکرده اند، مطالبات اقتصادی هم دارند و هنوز هیچ درصدی از قرارداد های فصل جدیدشان را نگرفتند و انصاری فرد و اعضای هیئت مدیره کوشش می نمایند تا به بازیکنان و کادرفنی پول بدهند.

همچنین انصاری فرد درحال کوشش است تا با فراهم کردن ارز به بازیکنان خارجی و کادرفنی هم پول دهد تا آن ها با روحیه خوب در ادامه مسابقات لیگ حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 481

به "رهگیری ارزی مدیر عامل پرسپولیس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهگیری ارزی مدیر عامل پرسپولیس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید