روسیه: آمریکا از اعتراضات حامیان ناوالنی حمایت می نماید

به گزارش بالیو، وزارت خارجه روسیه امروز، یکشنبه از آمریکا خواست مداخله در امور داخلی روسیه را متوقف کند. این وزارتخانه اضافه کرد، آمریکا از تظاهرات در حمایت از الکسی ناوالنی حمایت می نماید.

روسیه: آمریکا از اعتراضات حامیان ناوالنی حمایت می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: مداخله آمریکا در امور داخلی روسیه یک واقعیت است و این مساله در خصوص دروغ پراکنی ها و درخواست ها برای تجمعات و کمپین های بدون مجوز در شبکه های اجتماعی تحت کنترل واشنگتن نیز صدق می نماید.

در این بیانیه اشاره شده است: حمایت آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از نقض قانون تاکید دیگری بر نقش پشت پرده واشنگتن است.

وزارت خارجه روسیه ادامه داد: هیچ شکی نیست که تدابیر با هدف تحریک تظاهرات و اعتراضات جزئی از استراتژی مهار روسیه است و باید این کشور دست از مداخله در امور کشورهای دارای حاکمیت بردارد.

این در حالی است که نیروهای پلیس روسیه امروز در تظاهرات حامیان ناوالنی، چهره اپوزیسیون این کشور بیش از 1000 معترض از جمله همسر ناوالنی را بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1591

به "روسیه: آمریکا از اعتراضات حامیان ناوالنی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آمریکا از اعتراضات حامیان ناوالنی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید