شروع بازی در غیاب نماینده هیات فوتبال، خوش و بش صدری با قلعه نویی

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان از ساعت 18 در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال آغاز شد که حاشیه هایی را به همراه داشت:

شروع بازی در غیاب نماینده هیات فوتبال، خوش و بش صدری با قلعه نویی

* حبیب اله شیرازی کننده هیأت فوتبال استان تهران، یکی از عوامل اجرایی بازی بود که در اقدامی عجیب حدود دقیقه 20 وارد ورزشگاه آزادی شد. این در حالی است که کننده هیأت های فوتبال باید قبل از هر دیدار در ورزشگاه حاضر شده و مقدمات برگزاری بازی را فراهم کنند.

* یکی از ماساژورهای پرسپولیس که قبل از این هم حاشیه هایی را در بازی های خانگی پرسپولیس ایجاد کرده بود قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که با ممانعت یگان ویژه روبرو شد. همین موضوع باعث درگیری لفظی آنها شد که با دخالت مسئولان باشگاه به انتها رسید.

* بهنام برزای به دلیل به همراه نداشتن کارت مسابقه از سوی مسئولان بازی جایگاه ویژه را ترک کرد اما با هماهنگی مسئولان گل گهر سیرجان و ارائه کارت بازی وی دوباره توانست در جایگاه ویژه قرار گیرد.

* امیر قلعه نویی سرمربی محروم گل گهر سیرجان که همچنان دوران محرومیت خود را پشت سر می گذارد با حضور در جایگاه ویژه با مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس روبرو شد و با وی خوش و بش کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2010

به "شروع بازی در غیاب نماینده هیات فوتبال، خوش و بش صدری با قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازی در غیاب نماینده هیات فوتبال، خوش و بش صدری با قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید