شرکت پخش سها هلال دارو های بیماران سرطانی و دیابت را تأمین و توزیع کرد

به گزارش بالیو، شرکت پخش سها هلال در راستای برطرف مسائل دارو های حیاتی؛ مبادرت به تأمین و توزیع گسترده اقلام دارویی بیماران سرطانی، دیابت و سایر بیماران خاص کرد.

شرکت پخش سها هلال دارو های بیماران سرطانی و دیابت را تأمین و توزیع کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ دکترعلیرضا شریفی مدیرعامل شرکت پخش سها هلال گفت: این شرکت در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تامین و توزیع ویال IVIG و اندوکسان 500 میلی ویک گرمی وقرص 50 میلی گرم ویژه بیماران سرطانی وشیمی درمانی کرد و درهمین خصوص، سیاست راهبردی این شرکت تداوم تامین وتوزیع اقلام دارویی حیاتی در سراسر کشور است.

دکتر شریفی همچنین برطرف دغدغه های مربوط به کمبود انسولین قلمی را یکی ازبرنامه های مهم شرکت پخش سها هلال مطرح کرد و گفت: انسولین قلمی نوورپید ولانتوس توسط این مجموعه تامین و درداروخانه ها توزیع شده است. مدیرعامل شرکت پخش سها هلال ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر و استقبال از طرح همگرایی شرکت های زیرمجموعه این سازمان برای برطرف مسائل دارویی تاکید نمود: در سال 1400 کوشش خود را به کارخواهیم بست تا هموطنان عزیز با کمبود هیچ دارویی روبرو نگردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1776

به "شرکت پخش سها هلال دارو های بیماران سرطانی و دیابت را تأمین و توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت پخش سها هلال دارو های بیماران سرطانی و دیابت را تأمین و توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید