شیعی: رقابت بین تیم های دارا و ندار بود، هیچ صحبتی در خصوص جانشین کی روش نداشته ایم

به گزارش بالیو، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تیم استقلال بازیکنان خوبی جذب نموده است و نوعی رقابت بین تیم های دارا و ندار از نظر اقتصادی بود.

شیعی: رقابت بین تیم های دارا و ندار بود، هیچ صحبتی در خصوص جانشین کی روش نداشته ایم

به گزارش ، محمود شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان بعد از شکست سنگین تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز رقابت بین تیم های دارا و ندار از نظر اقتصادی بود. تیم استقلال بازیکنان خوبی جذب نموده است و به آن ها بابت این پیروزی تبریک می گویم. بازیکنان ما باید با تمرکز بیشتری بازی می کردند، اما در این کار ناموفق بودند.

او در خصوص تیم پیکان گفت: با توجه به بازی هایی که تیم پیکان انجام می دهد من فکر می کنم باید یک بازنگری در استراتزی تیم داری مان داشته باشیم و چیز جدیدی را طراحی کنیم اینگونه فوتبال بازی کردن به درد نمی خورد. باید معین گردد ما می خواهیم در فوتبال حرفه ای سرمایه گذاری انجام دهیم یا خیر، باید معین گردد چقدر می خواهیم هزینه کنیم و هدف صرفا حضور در مسابقات نباشد. باید تیمی بسازیم که در شان پیکان باشد.

شیعی در خصوص بازی گفت: بازی اول بود و نمی توان اینقدر زود قضاوت کرد. با تیم سختی بازی داشتیم و این تیم توانسته خود را آماده مسابقات کند. به آن ها تبریک می گوییم و فکر می کنم می توانند یکی از شانس های قهرمانی باشند.

او در خصوص بودجه هایی که در اختیارشان قرار می گیرد گفت: تزریق شدن پول یک بحث است، اما هزینه های کلان بحث دیگری است.

با تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص مجمع و جانشین کی روش صحبت می کنیم

شیعی در خصوص تشکیلی جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: زمان زیادی است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه نداده است و با تشکیل این جلسه در خصوص مجمع و جانشین کی روش صحبت خواهیم کرد. در اولین جلسه هیئت رئیسه قرار شده است که معین تکلیف گردد چه زمانی مجمع برگزار خواهد شد و بایدی در خصوص زمان دقیق برگزاری آن وجود ندارد. اما بهتر است تا قبل از خاتمه سال انجام گردد.

او در خصوص اینکه آیا راجب سرمربی آینده تیم ملی تصمیمی گرفته شده است یا خیر گفت: هنوز هیچ صحبتی در خصوص مربی بعدی تیم ملی صورت نگرفته است و خود تاج معتقد است دیر نخواهد شد.

شیعی در پاسخ به یان سوال که در کشور های دیگرم هم برای انتخاب سرمربی از مردم نظر سنجی می نمایند یا خیر گفت: بعید می دانم باید بحث های فنی انجام گردد.

او در پاسخ به این سوال که آیا زیدان یا مورینیو به ایران می آیند گفت: این صحبت ها باید در کمیته تخصصی انجام گردد.

بازیکنان تیم ملی پاداش بازی های محبت آمیز شان را گرفته اند

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال توان اقتصادی آوردن یک مربی بزرگ را دارد گفت: مگر سابقه آوردن کی روش را نداشته است؟ فکر کنم در این مورد تاج بهتر بتواند جوابگو باشد.

او در خصوص پاداش های بازیکنان تیم ملی در جام ملت ها گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بازی های محبت آمیز شان را گرفته اند و پاداش بازی های رسمی هم خواهند گرفت. دیر یا زود دارد، اما سوخت سوز نه.

شیعی در خصوص یاری هایی که وزارت ورزش به تیم ملی فوتبال نموده است گفت: اطلاع دقیق ندارم، اما فکر می کنم در آخرین مرحله 10 میلیارد تومان به شکل پاداش به تیم ملی داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 160

به "شیعی: رقابت بین تیم های دارا و ندار بود، هیچ صحبتی در خصوص جانشین کی روش نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: رقابت بین تیم های دارا و ندار بود، هیچ صحبتی در خصوص جانشین کی روش نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید