عملیات عمرانی ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سمنان شروع شد

به گزارش بالیو، هم زمان با دهه مبارک فجر، عملیات عمرانی ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سمنان با حضور رئیس و معاونان دانشگاه و نیز مسئولان استان در شهرستان مهدیشهر شروع شد.

عملیات عمرانی ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سمنان شروع شد

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان در این خصوص گفت: کلنگ احداث این ساختمان در محل سایت دانشکده روانشناسی دانشگاه به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این ساختمان با زیربنای دو هزار و 500 متر مربع و در سه طبقه احداث می گردد، اضافه نمود: این ساختمان در دو فاز ساخته خواهد شد و پیش بینی می گردد در صورت تامین اعتبار در دو سال آینده به بهره برداری برسد.

نصیری توضیح داد: هزینه تمام شده این پروژه 10 میلیارد و 750 میلیون تومان به صورت اوراق پیش بینی شده است که در مرحله نخست یک میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت این پروژه اعلام نمود: استانداری بیش از دو میلیارد تومان به این پروژه اختصاص خواهد داد و با جدیت پیگیر تکمیل آن خواهد بود.

در ادامه کافی سرپرست معاونت عمرانی دانشگاه سمنان با بیان جزئیات پروژه گفت: این ساختمان دارای 435 متر مربع کلاس آموزشی، 440 متر مربع فضای کارگاهی و آزمایشگاهی،250 متر مربع سایت کامپیوتر و نیز دارای اتاق اساتید، موزه تاریخی و فضای اداری و رفاهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 796

به "عملیات عمرانی ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سمنان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات عمرانی ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سمنان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید