فارس من، ارائه گزارش نهایی هیأت ویژه بررسی سیلاب های اخیر در نیمه بهمن ماه

به گزارش بالیو، رئیس دانشگاه تهران گفت: گزارش تحلیلی نهایی درباره علت وقوع سیلاب های اخیر در کشور 10 یا 15 روز پس از گزارش پاسخ به سوالات رئیس جمهور و در نیمه یا سرانجام بهمن ماه ارایه خواهد شد.

فارس من، ارائه گزارش نهایی هیأت ویژه بررسی سیلاب های اخیر در نیمه بهمن ماه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، برخی از کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من پرسیده اند که نتیجه گزارش شش ماهه سیل فروردین توسط رئیس دانشگاه تهران چه شد؟

در آخرین پیگیری از این موضوع، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران و رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهارداشت: 2 اقدام آخر برای تکمیل گزارش ها در این باره، پاسخ به سوالات رئیس جمهور درباره سیلاب های اخیر و یک گزارش نهایی دیگر است.

نیلی احمدآبادی گفت: موعد ارائه گزارش پاسخ به سؤالات رئیس جمهور درباره سیلاب های اخیر دی ماه بود و گزارش نهایی دیگر که یک گزارش تحلیلی است، احتمالا 10 یا 15 روز پس از ارائه گزارش پاسخ به سوالات رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

نیلی احمدآبادی پیش بینی کرد: این گزارش تحلیلی در نیمه بهمن ماه یا پایان بهمن ماه ارائه خواهد شد و به این ترتیب گزارش هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 825

به "فارس من، ارائه گزارش نهایی هیأت ویژه بررسی سیلاب های اخیر در نیمه بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، ارائه گزارش نهایی هیأت ویژه بررسی سیلاب های اخیر در نیمه بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید