فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت منطقه ها نفتخیز جنوب است

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب، فعال کردن ظرفیت های علمی و مالی موجود و بازآرایی نیروی انسانی را از مهمترین اولویت های این شرکت برای افزایش بهره وری مطرح کرد.

فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت منطقه ها نفتخیز جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اهواز، مهندس علیرضا دانشی در نشست کارگروه طرح تحول سازمانی این شرکت گفت: تقویت آموزش های ضمن خدمت و غنی سازی سمت های عملیاتی برای جذب، نگهداشت و بازآرایی نیروی انسانی از دیگر برنامه های اولویت دار این شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

وی تامین منابع مالی را از دیگر برنامه های مهم این شرکت عنوان داشت و گفت: با توجه به اساسنامه شرکت و تقویت زنجیره ارزش، می توان منابع مالی برای اجرای طرح های توسعه ای و نوسازی تاسیسات تامین کرد.

مهندس دانشی در ادامه با اشاره به طرح تحول سازمانی گفت: ایده های زیادی برای شکوفایی ظرفیت های سازمان وجود دارد اما باید ابتدا به ظرفیت های علمی و مالی موجود توجه کنیم و البته در پی نوآوری نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب صدور خدمات فنی و مهندسی را از راهکارهای تحول سازمان برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های مناسبی که در بخش های فنی و مهندسی شرکت وجود دارد صدور خدمات می تواند در جهت درآمدزایی و تقویت روحیه خودباوری موثر واقع گردد.

در ابتدای این نشست، مسئول طرح تحول سازمانی شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب گزارشی از آخرین اقدامات اجرا شده در مورد این طرح ارائه داد.

مهندس باقر پورقاسم گفت: پروژه مدیریت استراتژیک از جمله دستاوردهای سند تحول بوده که حاصل کار تیمی و جمعی بوده و در مجتمع آموزش فنون اهواز اجرا شده است.

در این نشست اعضای طرح تحول سازمانی شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2051

به "فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت منطقه ها نفتخیز جنوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت منطقه ها نفتخیز جنوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید