فکری: اعضای تیم آلومینیوم در همه صحنه ها اعتراض می کردند، سورپرایز خاصی برای دربی ندارم

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت اگر در نیمه دوم بازیکنان دقت و گذشت بیشتری داشتند می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

فکری: اعضای تیم آلومینیوم در همه صحنه ها اعتراض می کردند، سورپرایز خاصی برای دربی ندارم

به گزارش خبرنگاران، استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی 2-0 آبی پوشان انتها یافت. محمود فکری بعد از ملاقات با آلومینیوم اراک گفت:

جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم، چون بازی سرعت زیادی داشت. موقعیت های خوبی را به وجود آوردیم و اگر در نیمه دوم بازیکنان دقت و گذشت بیشتری داشتند می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

وی اضافه کرد:

جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم چون قبل از دربی معمولا بازی ها کمی سخت می گردد ولی خدا را شکر توانستیم در این مسابقه خوب کار و 3 امتیاز خوب را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد دلایل خوب بودن مهاجمان تیمش در این ملاقات یادآور شد:

مهاجمان ما همواره خوب بودند و خدا را شکر امروز توانستند گل بزنند. کار مهاجمان گل زدن است و خوشبختانه امروز با گل های آنها به فزونی رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میلیچ به دربی می رسد یا خیر عنوان نمود:

احتمالا فردا نشست انضباطی او برگزار می گردد و بعد از جلسه به تمرینات تیم اضافه می گردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از حضور در نشست خبری گفت:

به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، هر دو تیم دنبال فوتبال بودند و به فکر ضد فوتبال و بازی بسته نبودند. آلومینیوم بازیکنان خطرناکی دارد و می تواند برای هر تیمی مشکل ساز گردد. جا دارد از تک تک بچه ها تشکر کنم که در دفاع تیمی یاری کردند که گل نخوریم و در این زمینه به دروازه بان تیممان یاری کردند،همین خودش یک امتیاز است.

وی تاکید نمود:

این مدل بازی ها خیلی سخت تر از بعضی بازی های دیگر است. خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز شیرین به دست بیاوریم. در هر دو نیمه می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما همین که گل نخوردیم و 2 بر صفر از زمین خارج شدیم از بازیکنان تیمم ممنون هستم.

سرمربی آبی پوشان در مورد داوری بازی و اعتراض مربیان آلومینیوم گفت:

در مجموع داوری خوب سوت زد، هر چند اشتباهاتی بود که به من گفته اند اما باید آنها را آنالیز کرد. اعضای تیم آلومینیوم در همه صحنه ها اعتراض می کردند. من از سازمان لیگ می خواهم که روی نیمکت ها کنترل داشته باشند. در نیمه اول خیلی سرو صدا از روی نیمکت حریف زیاد بود ولی داوری در کل خوب بود.

فکری در مورد اینکه سورپرایزی برای دربی دارد یا خیر گفت:

سورپرایز؟ نه دنبال سورپرایز و اینکه دنبال تاکتیکی خاصی باشیم نیستیم ولی کوشش می کنیم با انگیزه وارد این مسابقه شویم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی استقلال در مورد مصدومان تیمش گفت:

شیخ به شرایط بازی رسیده و اگر نادری این هفته خوب تمرین کند ممکن است به بازی برسد. مصدومان ما خوشبختانه کم کم می رسند. امروز به بازیکنانم گفتم اگر همه در اختیار ما باشند کار من سخت می گردد ولی از طرف دیگر دست ما باز می گردد. امیدوارم منبعد همه بازیکنان تیمم را در اختیار داشته باشم و آنها کمتر مصدوم شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1552

به "فکری: اعضای تیم آلومینیوم در همه صحنه ها اعتراض می کردند، سورپرایز خاصی برای دربی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: اعضای تیم آلومینیوم در همه صحنه ها اعتراض می کردند، سورپرایز خاصی برای دربی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید