تور اروپا ارزان: قاسمی نژاد: نکونام می تواند در اروپا مربیگری کند، امیدوارم در آسیا آبروداری کنیم

به گزارش بالیو، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، این تیم در فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آبروداری نموده و نتایج خوبی کسب کند.

تور اروپا ارزان: قاسمی نژاد: نکونام می تواند در اروپا مربیگری کند، امیدوارم در آسیا آبروداری کنیم

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص دلایل غیبتش در تمرینات فولاد، گفت: این موضوع را با باشگاه و کادر فنی هماهنگ کردم و بعد از صحبت هایی که با آقایان ویسی و گرشاسبی داشتم به شمال رفتم تا یکسری از کارهایم را انجام دهم. ضمناً مصدومیتی جزئی داشتم که دنبال درمانش بودم و به زودی در تمرینات فولاد حاضر خواهم شد.

وی در ادامه در خصوص جدایی جواد نکونام از فولاد خوزستان توضیح داد: ما فصل خیلی خوبی را با راهنمایی نکونام پشت سر گذاشتیم و من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. به هر حال این جدایی ها همواره در فوتبال وجود دارد، ولی نباید فراموش کنیم که نکونام نقش بسیار مهمی در موفقیت فولاد داشت و باید از زحمات ایشان و بعلاوه مدیرعامل قبلی باشگاه آقای سعید آذری تشکر کنم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه نمود: من چیزهای زیادی از نکونام یاد گرفتم و معتقدم او می تواند حتی در اروپا مربیگری کند. من خیلی در جریان این موضوع نیستم که چه اتفاقاتی افتاد تا نکونام جدا شد، ولی برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

قاسمی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند با راهنمایی عبدالله ویسی نتایج خوبی بگیرد، گفت: ویسی هم مربی باتجربه ای است و برای خوزستان است. من برای این مربی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که فولاد با راهنمایی ویسی و یک مدیر باتجربه مثل گرشاسبی نتیجه خوبی بگیرد. ما فصل مهمی در پیش داریم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا آبروداری کنیم و در بازی های داخلی هم برترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1920

به "تور اروپا ارزان: قاسمی نژاد: نکونام می تواند در اروپا مربیگری کند، امیدوارم در آسیا آبروداری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: قاسمی نژاد: نکونام می تواند در اروپا مربیگری کند، امیدوارم در آسیا آبروداری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید