قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر فراوری می گردد

به گزارش بالیو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از فراوری قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد در این واحد دانشگاهی برای امسال اطلاع داد.

قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر فراوری می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

افشین صالحی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره اهداف و دستور کارهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردیسر در امسال اظهار کرد: قرارداد فراوری قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد را با توجه به ظرفیت و توان این واحد دانشگاهی برای امسال منعقد خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: انعقاد تفاهم نامه های همکاری بین دانشگاه و صنعت را برای سال 99 در نظر داریم و در صورت امکان رشته های جدید مورد احتیاج منطقه بردسیر و استان کرمان را اخذ می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر درباره اقدامات این واحد دانشگاهی در زمینه مدارس مهارتی گفت: با توجه به وجود کارخانه های صنعتی فولاد، رایزنی های لازم با اداره آموزش و پرورش اجرا شده و از مهر 98 رشته های کاردانی ریخته گری و متالورژی به جمع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر اضافه شده است.

صالحی با بیان اینکه شهرستان بردسیر با وجود کارخانه های صنعتی از ظرفیت صنعتی مناسبی بهره مند است درباره اقدامات این واحد دانشگاهی برای تحقق شعار هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت عنوان نمود: سال 98 ابتدا مهارت های مورد احتیاج آنالیز و رشته های متالورژی و برق صنعتی اخذ و مبادله شدند.

تربیت متخصص در زمینه های کشاورزی و گردشگری

وی افزود: در ادامه با وجود زمینه های تاریخی، کشاورزی، دامداری، محیط طبیعی و گردشگری شهرستان بردسیر مقرر شد در این زمینه نیز آنالیز های لازم صورت پذیرد و در صورت استقبال، متخصصانی تربیت شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر درباره فعالیت این واحد دانشگاهی در طرح پایش بیان کرد: استادان بخش های مختلف دانشگاه، دانشجویان مقاطع ارشد را برای اخذ عنوان سرانجام نامه از سامانه پایش درباره رشته ها و عنوان های موجود راهنمایی نموده اند و با توجه به پذیرش عنوان های علمی طرح پایش از سوی دبیرخانه مرکزی از تخصص بعضی استادان به ویژه در حوزه علوم انسانی، استفاده نموده ایم.

صالحی با اشاره به عملکرد این واحد دانشگاهی در سال گذشته به خبرنگاران گفت: از نمایشگاه های صنعتی در ارتباط با صنعت برای تقویت و کسب تجربه در این حوزه بازدید کردیم و رایزنی های مقدماتی با شرکت های صنایع فولاد و صنایع مربوط به آن برای عقد قرارداد در زمینه طرح های برون دانشگاهی داشتیم.

وی ادامه داد: پس از اخذ رشته متالورژی، زمینه های عقد قرارداد با شرکت های فولاد برای ساخت قطعات مورد احتیاج آنها آنالیز شد. قراردادهای برون دانشگاهی نیز با اداره آب و فاضلاب، شهرداری و اداره گاز استان کرمان منعقد کردیم.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 948

به "قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات مورد احتیاج کارخانه های فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید