ممکن است ایالات متحده با توجه به شیوع کرونا در دنیا در خصوص تحریم های ایران تجدید نظر کند

به گزارش بالیو، مایک پومپئو گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا ممکن است ایالات متحده آمریکا در خصوص تحریم های اعمال شده بر ایران تجدید نظر کند.

ممکن است ایالات متحده با توجه به شیوع کرونا در دنیا در خصوص تحریم های ایران تجدید نظر کند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال تجدید نظر ایالات متحده آمریکا و کاهش تحریم های اعمال شده علیه ایران و دیگر کشورها به منظور مبارزه با ویروس همه گیر کرونا اطلاع داد، اما هیچ وعده دقیق و مشخصی برای انجام این کار نداد.

پومپئو در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که یاری های پزشکی و بشردوستانه مشمول تحریم های دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در سال 2015 برای محدود کردن برنامه های هسته ای ایران به تهران تحمیل نموده بود، نمی شوند.

این در حالی است که تحریم های گسترده ایالات متحده آمریکا علیه ایران بسیاری از شرکت های بین المللی را از تجارت و ارائه یاری های بشردوستانه به ایران باز می دارد.

پمپئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به مرحله ای برسیم که ایالات متحده در مواضع خود در اعمال تحریم ها بازنگری کند گفت: ما به صورت مرتب همه سیاست های خود را ارزیابی می کنیم، بنابراین در پاسخ به این سؤال که آیا ما هرگز در مواضع خود تجدید نظر خواهیم کرد؟ باید بگویم بله، البته.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1023

به "ممکن است ایالات متحده با توجه به شیوع کرونا در دنیا در خصوص تحریم های ایران تجدید نظر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممکن است ایالات متحده با توجه به شیوع کرونا در دنیا در خصوص تحریم های ایران تجدید نظر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید