مهربان: نمی دانم چرا کریمی مصدوم را به میدان فرستادند؟

به گزارش بالیو، مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه امیدوار است مصدومیت علیرضا کریمی جدی نباشد، گفت: نمی دانم در شرایطی که نیازی به مبارزه او نبود، چرا وی را به میدان فرستادند.

مهربان: نمی دانم چرا کریمی مصدوم را به میدان فرستادند؟

ابراهیم مهربان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره اعلام اسامی آزادکاران واجد شرایط برای حضور در جام تختی، اظهار کرد: نحوه انتخاب نفرات واجد شرایط و یا افرادی که از حضور در این رقابت ها معاف بودند بصورت شفاف و جامع اعلام شد و تعیین گشت این نفرات بر اساس چه شاخص هایی انتخاب و باید در جام تختی کشتی بگیرند. رقابت های جام تختی به عنوان مهم ترین مرحله انتخابی تیم ملی مورد توجه جدی کادر فنی است و کشتی گیران باید برای اینکه به دوبنده تیم ملی برسند در این رقابت ها کشتی بگیرند و عملکرد و نتایج خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که غایبین در جام تختی آیا شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی خواهند داشت یا خیر، گفت: طبیعتا تمامی افرادی که نامشان برای حضور در جام تختی آمده برای اینکه بخواهند به دوبنده تیم ملی برسند باید در این جام کشتی بگیرند، در غیر اینصورت هیچ شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و حضور در المپیک نخواهند داشت.

وی گفت: کشتی گیرانی که در جام تختی بتوانند نظر کادر فنی را با عملکرد خوب خود جلب کنند به اردو دعوت می شوند. یک هفته بعد از جام تختی نیز تورنمنت ایتالیا در پیش است و در نهایت از میان افراد برتر جام تختی و تورنمنت ایتالیا، نفرات مدنظر کادر فنی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک انتخاب خواهند شد.

مهربان در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه کشتی گیران در جام تختی تنها فاکتور کادر فنی برای انتخاب نفرات برتر خواهد بود یا خیر، گفت: قطعا نحوه مبارزات کشتی گیران و نمایش آن ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. تنها نتیجه مد نظر کادر فنی نیست و بر اساس جمع بندی هایی که خواهیم داشت در نهایت کشتی گیرانی که بهترین نمایش را در جام تختی داشته باشند، دعوت خواهند شد. در سال المپیک قرار داریم و نباید تنها بر اساس نتیجه، کشتی گیران را انتخاب کنیم و نفر شایسته ای از قلم بیفتد.

وی در ادامه مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط حسن یزدانی و علیرضا کریمی، نیز گفت: یزدانی روز دوشنبه جراحی کرد و از دیروز کار فیزیوتراپی خود را با نظر پزشکان آغاز می کند. طبق صحبت های جراح، یزدانی اواخر بهمن ماه می تواند تمرینات تخصصی کشتی را آغاز کند و ان شاءالله هیچ مسئله ای برای آماده سازی جهت حضور در المپیک نخواهد داشت. علیرضا کریمی نیز قرار است ام آر آی جدید بگیرد تا شرایطش تعیین شود.

مهربان در پاسخ به این سوال که چرا تیم قهرمان باشگاه های جهان، با وجود قطعی بودن قهرمانی در این رقابت ها و اطلاع از مصدومیت کریمی باز هم این کشتی گیر را مجبور به حضور در میدان کرد تا در وسط مبارزه با تشدید آسیب دیدگی مجبور به ترک تشک کشتی شود، گفت:طبیعتا بنده به عنوان یک ایرانی از مصدومیت قهرمانانمان در کشتی و یا رشته های دیگر ناراحت می شوم و به عنوان یک عضو کادر فنی نیز از این اتفاق بطور خاص ناراحتم. نمی دانم چرا با وجودیکه نیازی به کشتی دریافت او نبود از کریمی استفاده شد. دوست ندارم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم اما امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره دوپینگ و محرومیت چهار ساله حامد طالبی زرین کمر نیز گفت: من هم وقتی این موضوع را شنیدم متاسف شدم و امیدوارم در آزمایش های بعدی این موضوع اثبات نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 756

به "مهربان: نمی دانم چرا کریمی مصدوم را به میدان فرستادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: نمی دانم چرا کریمی مصدوم را به میدان فرستادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید