نامه نگاری با وزیر صمت برای واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ

به گزارش بالیو، انجمن زغال سنگ ایران در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ کشور را خواهان شد.

نامه نگاری با وزیر صمت برای واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ

به گزارش رئیس انجمن زغال سنگ ایران در نامه ای به رضا فاطمی امین، وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر لزوم واکسینه شدن معدنکاران زغال سنگ، اظهار داشت: با توجه به سهم بالای نیروی انسانی در معادن زغال سنگ و شرایط کاری این معادن و محدودیت امکان فاصله گذاری اجتماعی در این بخش طبعاً خطر همه گیری ویروس کرونا در این حوزه به مراتب بالاتر است؛ لذا خواهشمند است دستور فرمائید در موضوع واکسیناسیون کارگران و شاغلین معادن زغال سنگ اولویت لازم را معمول و حتی المقدور تسریع کنند.

در این نامه بعلاوه آمده است: معادن زغال سنگ کشورمان با ایجاد 17 هزار شغل مستقیم از نظر ایجاد اشتغال در بین معادن و صنایع معدنی صندلی ویژه ای دارد و بعلاوه احتیاج روز افزون صنایع فولاد و متالورژی کشور به محصولات معدنی زغال سنگ، عنایت خاص مقام وزارت به این بخش را طلب می نماید.

  • قوانین دست و پاگیر، مانع رشد کسب و کارها در کشور

با توجه به شرایط سخت کار زیر زمینی در معادن زغال سنگ و ضرورت ارتقاء ایمنی این معادن، نحوه پشتیبانی و توجه وزارت صمت به شرایط معادن زغال سنگ همیشه مورد توجه و حساسیت افکار عمومی و رسانه های اجتماعی است.

در این راستا هیئت مدیره انجمن زغال سنگ ایران که بیش از 90 درصد تولیدکنندگان زغال سنگ کشور را کنندگی می نماید آمادگی دارند در اولین فرصت که معین فرمائید با تشریح شرایط معادن زغال سنگ پیشنهادات لازم برای برطرف مسائل و ارتقاء این بخش از فعالیت های معدنی کشورمان را در جلسه حضوری خدمتتان تقدیم کند.

متن نامه به توضیح زیر است:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1913

به "نامه نگاری با وزیر صمت برای واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری با وزیر صمت برای واکسیناسیون معدنکاران زغال سنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید